Які функції повинна виконувати CRM-система для харчової промисловості?

Sławomir Wnuk

CRM-система є великою підмогою для харчової промисловості. Крім організації клієнтської бази, ти отримуєш робочий інструмент, необхідний для управління процесами продажів, робочим часом і документами.

Широкі функції, які здебільшого автоматизовані, такі як створення звітів чи пропозицій, стануть неоціненною допомогою у розвитку твого бізнесу.

Всі пропозиції в одному місці

Харчова промисловість настільки специфічна, що про неї неможливо не згадати. Безліч пропонованих варіантів може викликати у тебе запаморочення. Чудовим рішенням для такого надлишку продуктів є їх каталогізація. Все в одному місці легше знайти, але також прозоріше. Пізніше не буде проблем з пошуком конкретної пропозиції, коли клієнт її попросить.

зображення людини, яка сидить перед системою. crm для харчової промисловості

Створення пропозицій і каталогів товарів – перевага системи, яку оцінять продавці. Крім того, ці дії можна автоматизувати. Співробітники витрачають на це завдання менше часу. Досить, щоб уся інформація була введена в систему. CRM для харчової промисловості зробить все інше за тебе.

Допомога відділу продажів

CRM-система підтримує відділ продажів функціями, які дозволяють безпроблемно контролювати платежі та своєчасність клієнтів. У цій галузі це дуже важливо, оскільки часто створюються великі замовлення, які можуть бути схожі один на одного. Щоб не помилитися і все контролювати, варто використовувати CRM-систему, в якій все добре видно.

Програмне забезпечення оснащене модулями, які збирають замовлення та виставляють рахунки контрагентам. Завдяки цьому ти можеш легко координувати складську та торгову діяльність, щоб не затримувати поставки.

Маркетингова стратегія та автоматизація маркетингу

Щоб компанія була впізнаваною і залучала нових клієнтів, у неї повинен бути хороший відділ маркетингу. Залучення клієнтів може бути проблемою для харчової промисловості. Підрядник, який уже працює з конкретною компанією, може бути настільки не враховуючи повторюваних замовлень, що навіть не задумається, чи може десь бути компанія, яка надає кращі послуги.

Маркетинговими кампаніями можна керувати в системі CRM. Завдяки цьому ти може легко планувати заходи, які будуть узгоджені з продавцями, адже команда матиме до них доступ. Спільна стратегія полегшить роботу обом командам.

crm для харчової промисловості

Відділ маркетингу піклується про лояльність клієнтів до бренду і дуже часто робить це через CRM. Програми лояльності, персоналізовані акції, усі дії можливі завдяки даним, які маркетинг має в системі CRM.

Проте програмне забезпечення — не єдиний інструмент, який буде дуже корисним для маркетингу. CRM-систему можна інтегрувати з автоматизацією маркетингу. Тоді команда зможе без проблем впоратися з такими речами, як кампанії, які ми всі асоціюємо. У кожного з нас асоціюється вже культова реклама Coca-Cola.

мобільний додаток

CRM-система допомагає не тільки підтримувати хороші контакти з клієнтами, але й покращує комунікацію в команді. Програмне забезпечення, яке завжди буде у вас під рукою, допоможе, навіть якщо продавця немає в офісі. Маючи на своєму телефоні CRM-додаток, ви можете легко домовитись про зустріч зі своїми клієнтами або не переживати про те, що зараз не сидиш за комп’ютером.

grafika przedstawiająca kobietę z telefonem. crm dla branży spożywczej

Мобільний додаток на вашому телефоні дозволить вам оновлювати інформацію під час делегації, поїздки до контрагента чи домашнього офісу.

Система CRM також сприяє кращій комунікації між командами. Потік інформації не порушується, і коли хтось додає нові дані про конкретну особу, усі, хто має доступ, дізнаються про зміни.

Автоматизована звітність

Ключове питання для керівників харчової промисловості – швидкий доступ до знань про результати продажів. Це дозволяє оптимізувати замовлення, коригувати акції відповідно до рівня запасів або вподобань клієнтів. Завдяки звітам у CRM-системі також можна побачити ефективність команди, яка за це відповідає.

Завдяки автоматичній звітності кожен не матиме проблем із уявленням про те, як виконується робота та чи досягаються цілі. На основі звітів ви можете легко визначити, які продукти продаються найкраще та як реалізуються цілі.

grafika przedstawiająca osobę obok raportów. crm dla branży spożywczej

Одним зі звітів, який відображає хід роботи на постійній основі, є воронка продажів. Це дозволяє оцінити ситуацію, чи є у нас достатній запас потенційних клієнтів, щоб перетворити їх на можливості продажу, а потім і на продажі.

Підсумування

Знайти правильну систему може бути важко. Однак варто придивитися до наявних варіантів. Полегшення роботи, економія часу та грошей варті того.

Якщо ти хочеш вибрати хорошу систему, яка буде підтримувати твою компанію, зверни увагу на наявність у неї певних функцій:

  • автоматичне формування звітів
  • планування робочого часу та розстановка завдань співробітникам
  • безпечна обробка даних клієнтів
  • інтеграція з автоматизацією маркетингу
  • використання CRM системи в мобільному додатку
  • автоматичне створення пропозицій

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Sławomir Wnuk
Прокрутити вгору