Якими функціями повинна володіти CRM-система ІТ-компанії?

Maciej Jankiewicz

ІТ-індустрія має багато унікальних потреб, коли справа доходить до роботи інструментів, які допомагають у певному бізнесі. CRM для ІТ-компанії має підтримувати продаж і обробку індивідуальних замовлень, щоб полегшити роботу всіх учасників.

CRM-система обов’язково вирішить вимогливі завдання, поставлені перед IT-компанією. Однак важливо знати, які функції найкраще підходять для цих завдань.

Велика клієнтська база

Це фундаментальна функція для будь-якого бізнесу, а не лише ІТ. Картка контрагента збирає всю ключову інформацію про клієнтів твого бізнесу. Крім введення основної інформації, ти також можеш додати свої власні примітки або коментарі.

Завдяки цій функції ти маєш необмежений доступ до всієї електронної пошти, яку ти коли-небудь отримував або надсилав клієнту. CRM для ІТ-компанії дозволяє зберігати дані в одному місці. Вони завжди будуть актуальними, тому що ти можеш легко змінити їх або додати нову, важливу примітку.

графічне зображення особи, яка переглядає дані. crm для фірми ІТ

База клієнтів також дозволяє безпроблемно шукати історію документів – від пропозицій до рахунків-фактур. Все під рукою, в наявності.

Планування завдань

Працювати в IT-компанії набагато легше, коли у тебе є можливість планувати завдання та відображати їх у календарі. CRM-система дозволяє доручати роботу конкретним людям. Тоді ти можеш бути впевнений, що кожне завдання доручено правильній людині.

графіка із зображенням календаря. crm для фірми ІТ

Taka funkcja jest bardzo przydatna szczególnie w czasach, gdy większość pracowników pracuje zdalnie. Кожен знає без проблем, що робити , навіть перебуваючи поза офісом.

На основі завдань і їх виконання можна створювати звіти, які дозволять достовірно оцінити співробітників і їх діяльність.

Продаж та післяпродажне обслуговування

Система дозволяє комплексно організувати процес продажу. Підтримується напрямок залучення нових контрагентів та розвиток співпраці з існуючими клієнтами. Ти можеш легко створити всі види воронок продажів, які тебе цікавлять.

Завдяки модулю продажів ти зможеш легко проаналізувати вибрані дані, а система допоможе зробити висновки, які покращать роботу відділу продажів.

Підтримка продажів – не єдине завдання CRM-системи в IT-компанії. Програмне забезпечення також має функції, які допомагають організувати всі питання, пов’язані з післяпродажним обслуговуванням – впровадження, підтримка, служба підтримки. Система дозволить тобі легко створювати конкретні замовлення, які характерні для твоєї компанії.

Ти можеш легко налаштувати замовлення, які відображаються в поданні Канбан. Таким чином ти організуєш діяльність у компанії. Крім того, ти можеш прив’язати їх до бази даних продуктів і послуг, яку підтримують твої співробітники. Крім того, ти можеш прив’язати їх до бази даних продуктів і послуг, яку підтримують ваші співробітники.

Звітність

Звітування та порівняння даних — справа трудомістка. Однак програмне забезпечення CRM дозволяє автоматизувати цю діяльність. Звіти показують найважливіші дані, які дозволять проаналізувати роботу команди, а також, можливо, запобігти непередбаченим подіям.

зображення особи, яка перевіряє дані. crm для фірми ІТ

Підсумування

Теоретично перераховані вище функції можна замінити діями людини. ІТ-компанія напевно впорається з такими завданнями, але пам’ятай про специфіку своєї галузі. Навіщо витрачати час на дії, які можуть виконуватися програмами. Варто перенаправити увагу, приділену цим аспектам, на клієнтів, це неодмінно буде на краще для тебе.

Дії, які має сприяти система CRM:

  • Економія часу у відділі продажів
  • Підтримка управління проектами
  • Підтримка в організації роботи
  • Підтримка у створенні пропозицій
  • Побудова знань про продукти та підрядників
  • Спільне сховище файлів
  • Звітність та аналіз продажів
  • Синхронізація з поштовим сервером
  • Доступ до історії співпраці з клієнтом
  • Легка заміна співробітників
  • Збільшення продажів товарів і послуг
  • Підтримка в побудові відносин з клієнтами

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Maciej Jankiewicz
Прокрутити вгору