- Open Source CRM – чому це працює на польському ринку? - 11 Вересня 2024
- 12 цитат про бізнес, які варто запам’ятати - 2 Березня 2024
- Автоматизація продажів проти автоматизації маркетингу: відмінності та подібності, про які варто знати - 21 Березня 2023
Розглядаючи впровадження системи CRM, ти безперечно проводиш дослідження. Ти перевіряєш свої варіанти, варіанти того що має пройти гладко, а що може піти не так. Я припускаю, що ти багато зосереджуєшся на останньому. Не дивно, що коли ти вирішуєш впроваджати, ти хочеш, щоб кожен аспект був вдосконалений.
У запалі приготувань, зустрічей та аналізів, однак, ти можеш забути про пріоритети. Тоді легко призвести до збою у впровадженні CRM.
Будьте готові до такого випадку на всякий випадок.
Дізнайся про 4 причини, чому впровадження системи CRM може бути невдалим.
Погано підібрана система
Впровадження CRM – це серйозне рішення для компанії. Є багато важливих моментів, про які потрібно подумати та мати на увазі, беручись за діло. Однією з найважливіших речей є те, що програмне забезпечення не вирішить усіх проблем твоєї компанії. Адже це лише інструмент, призначений для полегшення цієї роботи, а не для її розв’язання.
Незважаючи на велику кількість автоматизації, це програма, яку люди підтримують. Тому програмне забезпечення не повинно бути надто складним і доступним кожному. Май це на увазі з самого початку.
Різні очікування між командами
Особливо між продажами та маркетингом. Обидві сторони очікують різних рішень, оскільки в обох природно різне робоче середовище. Хоча ці групи взаємозалежні, між ними може виникати напруженість. Тому найважливішим у цьому випадку є спілкування та створення універсальної мови, щоб кожен міг висловити свої занепокоєння чи ідеї. Це важливо для успіху всієї реалізації. Також варто переконатися, що обидві сторони мають спільні цілі та розуміння проекту.
Жодних зобов’язань з боку твоєї команди
Впровадження нової системи є критичним моментом для будь-якої компанії, особливо для людей, які згодом будуть використовувати цей інструмент. Підготуй своїх співробітників до змін. Незважаючи на те, що їх варто очікувати, впровадження такої критичної системи, як CRM, стане неприємною революцією. Також варто включити їх у процес створення функцій і процесів.
Керівники впровадження повинні враховувати, хто використовуватиме інструмент. Адже це має бути лише для працівників, має полегшувати їм виконання завдань. А люди бояться невідомого. Чим менше вони знають про заплановані зміни, тим більше вони недовірливі, не хочуть підлаштовуватися і пробувати нове. У такій ситуації критично важливою є ефективна комунікація бізнес-цілей проекту.
Однак процес впровадження системи не завершується виконанням робіт. Багато залежить від того, як співробітники сприймають систему. Багато залежить від того, як співробітники сприймають систему. Технологія – це лише інструмент, який допоможе виконувати свою роботу. Тому люди повинні знати, як ним користуватися. Однак це може бути важко. Може бути складно знайти час, щоб пояснити та представити систему, але навчання користувачів має бути обов’язковим у твоїй компанії. Від цього також залежить, чи будуть трейдери активно використовувати CRM .
Відсутність підтримки та оновлень системи після впровадження
Введення системи у виробництво часто є моментом, коли ти починаєш думати, що весь процес закінчено.
Однак не можна забувати про подальший розвиток програмного забезпечення. Ваша організація обов’язково буде змінюватися весь час, тому що стояти бізнес невигідно. Тому природно буде оновити або додати нові функції. У міру розвитку вашого бізнесу твоя система CRM повинна змінюватися. Тому так важливо мати хорошу підтримку і пам’ятати про розвиток інструменту.
Підсумування
Під час впровадження CRM-системи не так багато речей може піти не так. Однак якщо ваша увага постійно зосереджена на важливих питаннях, які можуть виявитися критичними, ніяких невдач і непорозумінь бути не повинно.
У цій пригоді знадобиться відповідна підготовка та орієнтація на впровадження, почніть її з eVolpe! Ми раді допомогти.
Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe
- Open Source CRM – чому це працює на польському ринку? - 11 Вересня 2024
- 12 цитат про бізнес, які варто запам’ятати - 2 Березня 2024
- Автоматизація продажів проти автоматизації маркетингу: відмінності та подібності, про які варто знати - 21 Березня 2023