5 етапів після впровадження CRM системи, до яких потрібно підготуватися

Sławomir Wnuk

Я вирішив, що варто повторити тему, яку я підняв в останній eVolpe e-Book. Можливо, цей маленький приклад – спонукає завантажити весь матеріал. Я залишу відповідну форму внизу.

Багато говорять про те, який засіб краще. Клієнти часто ставлять мені запитання лише про товар. Вони хочуть знати, на що витрачають гроші. Навряд чи це дивно…

Однак іноді ми всі забуваємо, що буде після покупки. Про те, що доведеться працювати інструментом. Справжні випробування починаються після запуску виробництва. Тим більше, що, як я читав у спеціалізованій пресі, близько половини IT-проектів зазнають невдачі.

Ось список із 5 речей, до яких потрібно бути готовим, щоб забезпечити успіх свого проекту. І бути в іншій, кращій частині діаграми.

# 1 Працююча CRM система

Це, мабуть, не дивно. Саме з цією метою ти звітуєш перед реалізаційною компанією. Однак потрібно підготуватися до роботи системи.

Після впровадження інструменту в організації робочий день працівників зміниться. Незважаючи на велику кількість автоматизації, є речі, які доведеться реалізувати самостійно. Важливо, щоб усі були обізнані про доступні функції та переваги використання системи. Крім того, менеджери команд будуть завалені раніше недоступною інформацією. Крім оперативної роботи, потрібно звикнути вимірювати KPI і реагувати на тенденції ринку.

# 2 Навчання користувачів

Таким чином, навчання є етапом впровадження, який не можна пропускати! Обов’язково залучай членів твоєї команди та покажи їм інструмент, який їм потрібно буде використовувати відтепер. Під час тренінгу вони зможуть не лише прослухати лекцію та поставити запитання, а, головне, протестують інструмент під наглядом спеціалістів компанії-впроваджувача. Тільки так ти забезпечиш найвищу ефективність з перших хвилин використання системи. #UserAdoption

# 3 Укладення SLA

Угода про рівень обслуговування містить інформацію про подальшу співпрацю з метою підтримки та можливого розширення впровадженої системи. У документі зазвичай вказується, скільки часу потрібно для виправлення помилок і на яких умовах будуть оброблятися запити на консультацію, невелику розробку або технічну підтримку. Після завершення проекту тобі доведеться обговорити точні умови. Про такий етап варто знати і як слід до нього підготуватися.

Компанія-реалізатор може надати такий документ для попереднього ознайомлення.

Рекомендую розглянути питання сервісу на самому початку проекту. Це може бути одним із найважливіших аргументів за чи проти співпраці з конкретним реалізатором.

№ 4 Подальша партнерська співпраця з постачальником системи

Після переговорів і укладення договору на обслуговування вам доведеться підтримувати та розширювати впроваджену систему. Пов’язані заходи зазвичай відбуваються на нерегулярній основі; коли виникає потреба. Ти також можеш вирішити повернутися до роботи в Sprints.

Досвідчений партнер гарантує, що обслуговування твоєї системи завжди надається однією командою. Тобі не потрібно кожен раз пояснювати ситуацію новим, необізнаним програмістам. Такий підхід сприяє довгостроковим, заснованим на довірі відносинам і безпроблемному спілкуванню щодо нових потреб. Все це в контексті знань про вже діючі механізми.

# 5 Повернення інвестицій

Дослідження Nucleus Research показали, що з кожного долара, інвестованого в систему CRM, компанія, ймовірно, окупить 8,71 долара своїх інвестицій. Якщо ти починаєш скрупульозно користуватися інструментом, то повинні бути готові до такого надходження коштів у твою організацію. Моя робота? Подумай, куди зараз вкласти ці гроші.

Детальніше про впровадження CRM можна прочитати в електронній книзі

Заповніть форму, щоб завантажити його

Sławomir Wnuk
Прокрутити вгору