CRM-система для невеликої компанії – як зробити правильно і не збанкрутувати?

Maciej Jankiewicz

CRM-система для невеликої компанії повинна відповідати потребам молодого бізнесу. Проста, інтуїтивно зрозуміла програма, яка швидко впроваджується і запускається практично відразу. Програмне забезпечення, яке відповідає основним функціям, таким як: зберігання інформації про клієнтів, відстеження можливостей продажу, календар телефонних дзвінків і зустрічей або інтеграція з електронною поштою.

Зверніть увагу на Open Source

Досліджуючи системи, ти, напевно, зустрічав багато рішень. Менші чи великі виробники відповідають очікуванням, пропонуючи свої рішення.

Менші чи великі виробники відповідають очікуванням, пропонуючи свої рішення. На початку варто звернути увагу на такі рішення. Часто вони безоплатні. Їх також можна адаптувати до вашого бізнесу та конкретної діяльності, яку ти виконуєш.

Хорошим прикладом є система SpiceCRM, доступна від eVolpe. Це програмне забезпечення з відкритим кодом, яке можна легко завантажити з Інтернету.

SpiceCRM базується на останній версії популярного SugarCRM Community Edition. Сучасний інтерфейс системи створений за рахунок інноваційної технології Google AngularJS і Lightning Design System, які також використовуються в Salesforce.

графіка, яка показує, з чого складається SpiceCRM. crm для малого бізнесу

Хоча система, про яку я згадую, безкоштовна, ви повинні пам’ятати про хостинг, вибираючи таке рішення. Ціни можуть відрізнятися залежно від компанії, але вони не повинні бути великими сумами, які перевантажують ваш бізнес.

Інформаційна база клієнтів

База знань клієнтів є основною і однією з найважливіших функцій CRM-систем. Вся інформація про контрагентів в одному місці і доступ до неї мають усі уповноважені особи. Це велика допомога для відділу продажів, оскільки ти можете легко побачити будь-які зміни, внесені під час конкретного контакту.

У базі даних CRM ти зберігатимете всю основну інформацію про контрагента, наприклад, адресу, ідентифікаційний податковий номер або контакти. Ти отримаєш зручний доступ до історії взаємодії з клієнтами. Ти також побачиш всі заплановані завдання та попередні розмови. Ти також зможеш залишати коментарі щодо зустрічей з контрагентами або перебігу переговорів.

Можливості продажу

Модуль можливостей продажів допомагає систематизувати всі дані. Ти можеш легко розділити їх на етапи, цілі та атрибути. Інформація про всі можливості доступна в одному місці. Ти можете побачити, де є вузьке місце у воронці, і можете швидко відреагувати, щоб покращити продажі.

Потім усі дії включаються у звіти. Особливо у воронці продажів, яка відображається на робочому столі. Завдяки цьому ти можеш контролювати продажі, аналізуючи звіт.

графічне зображення особи, яка аналізує звіти. crm для малого бізнесу

Призначення завдань

CRM-система для невеликої компанії полегшує управління співробітниками. Ти можеш легко призначати цілі конкретним людям. Більше того, кожен може легко створювати завдання для себе, наприклад, зустрічі з клієнтом або доставка пропозицій – це власні типи замовлень, які вони зберігають у своїх календарях.

Щоб не забувати про виклики, кожен встановлює нагадування в системі. Це гарантує, що ніхто не забуде про свої завдання.

Системні інтеграції

Щоб ще більше покращити роботу системи, варто зацікавитися інтеграцією з програмним забезпеченням. Завдяки інтеграції CRM з електронною поштою ти більше не переживаєш, якщо повідомлення загубиться. Якщо це електронний лист від підрядника, який з’являється в базі даних, система CRM закріпить його в ланцюжку, щоб ти пам’ятав про досягнуті домовленості.

графіки, що демонструють системну інтеграцію. crm для малого бізнесу

Ще одна інтеграція, яка є великим плюсом, це інтеграція з додатком, де можна зберігати документи. Зручний доступ до документації, пов’язаної з певним записом, без необхідності перемикання між системами, або автоматичне створення та редагування папки для правильного шляху – лише деякі з переваг такого рішення. Завдяки цьому ви впевнені, що всі важливі документи та дані доступні в одному місці.

Підсумування

Ретельно розроблена система CRM повинна оптимізувати бізнес-діяльність, яка є найбільш терміновою або має найкращий прогноз. Поліпшення спілкування з клієнтами має інші переваги для малого бізнесу. Такий підхід полегшує і прискорює пошук підрядника, а також підвищує його лояльність і інтерес до продукту або послуги. Підтримка відносин з користувачем в такому масштабі була б неможливою, якби не CRM – інструмент, який агрегує інформацію від клієнта, незалежно від каналу зв’язку, який він використовував.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Maciej Jankiewicz
Прокрутити вгору