CRM має бути мобільним. Для твого комфорту

Maciej Jankiewicz

На якому пристрої ти це читаєш?

Згідно зі статистичними даними Google Analytics, існує приблизно 30% шансів, що це на мобільному телефоні чи планшеті. Як бачимо, частка мобільних пристроїв зростає. Можливо, також для ваших клієнтів? І якщо так, то варто йти в ногу з ними; серед іншого завдяки мобільності програмного забезпечення для бізнесу.

Мобільна CRM – твій спосіб не відставати від клієнтів

Нам сподобалися наші смартфони. Багато.

Не знаю як ти, але я іноді гортаю LinkedIn у мобільній версії, навіть якщо я сиджу перед комп’ютером і можу робити це в новому вікні браузера. Якби я хотів провести коротке дослідження на тему ввечері в неділю, я б краще дотягнувся до одного з мобільних пристроїв у своєму домі. Так само в подорожі. Погодься, якщо я забуду свій телефон – я повернуся, щоб від’єднати його від зарядного пристрою та забрати з собою. На зустрічі без мобільного додатку CRM мені буде так само важко, як у дорозі без GPS.

І ось про що я хотів би тобі сьогодні розповісти.

Ти щось продаєш?

Тобі потрібна система CRM.

Я навіть не буду цього доводити. Це просто так. Якщо ти все ще вагаєшся,то знайдеш достатньо аргументів на інших підсторінках evolpe.pl.

Повернися, коли познайомишся з ними. У цій статті я зосереджуся виключно на мобільному додатку CRM.

Мобільний додаток CRM – для чого він корисний?

Вибираючи CRM-систему, зверніть увагу на те, чи є вона принаймні чуйною, щоб її можна було переглядати на телефоні у вікні браузера. Це абсолютний мінімум, який повинен вимагатися від програмного забезпечення для бізнесу.

Ще краще, якщо він матиме спеціальний мобільний додаток, який можна підключити до екземпляра твоєї системи. Чим це корисно?

Швидкі, інтуїтивно зрозумілі дії

Уявіть, що тобі потрібно швидко викликати в системі список клієнтів у відрядженні. Ймовірно, телефон у тебе в руках. Завдяки додатку CRM ви можете швидко відфільтрувати базу даних і створити спеціальну групу записів, корисну під час відрядження. Просто вибери адресу, куди ти прямуєш, і почни навігацію. Очевидно, на тому ж мобільному пристрої.

Робота «на ходу»

Мобільний додаток також корисний на місці в головному офісі компанії. Наприклад, коли ти відповідаєш на дзвінки між зустрічами і тобі потрібно швидко ввести коротку замітку в систему. Зробити це можна, наприклад, у ліфті, по дорозі на інший поверх. Ти не пропустиш жодної інформації, навіть якщо довго не повертатиметеся до комп’ютера, щоб завершити роботу системи.

Миттєве реагування на потреби клієнтів

Будь першим, хто кине тих, хто не відповів важливим клієнтам, під стіл на розширену зустріч у приміщенні. З мобільним додатком принаймні все відразу архівується в CRM. Відправлене повідомлення електронної пошти «прикріплює» до відповідного запису і збагачує історію взаємних стосунків. Розслабся, ти не забудеш нічого доповнити, коли повернешся до свого столу. Такої необхідності взагалі не буде.

Доступ до цінної інформації «офлайн»

Є виробники, які гарантують роботу мобільного додатку CRM і в автономному режимі. Це особливо корисно для польових користувачів, які не можуть покладатися на стабільність офісного з’єднання. CRM, яка «поміщається» в телефон і безперешкодно працює навіть в режимі літака пристрою. Особисто для мене офлайн-перегляд із мобільного пристрою найбільше корисний у потягах, коли я перетинаю польські ліси. Напевно ти також знайдеш якесь застосування для такої функції.

Мобільна CRM і стратегія виходу на клієнта

Mobile CRM — це всі ваші улюблені функції, доступні на пристрої, який (майже) завжди з тобою.

І цього було б достатньо для коронного аргументу. Я лише додам ще одну річ….

Оскільки телефон чи планшет зручні для тебе, можливо, вони зручні і для твого клієнта. Ти можеш дослідити це разом з іншими. Є способи перевірити, на яких пристроях прочитано листи, які ти надсилаєш. Вищезгаданий Google Analytics показує таку статистику для веб-сайту. Це також стало можливим завдяки окремим платформам соціальних мереж.

Я хочу сказати, що оскільки клієнти звикли до миттєвої реакції, сповіщень на смарт-годинниках і смартфонах, варто стежити за ними. Якщо вони проводять дослідження ринку на мобільних пристроях, варто використовувати мобільні пристрої, щоб знайти їх. Система CRM є частиною цієї стратегії охоплення. А коли він мобільний, ти можеш негайно реагувати. Саме так, як очікує сучасний, нетерплячий клієнт.

Май це на увазі, оскільки конкуренція не спить. І вже, мабуть, давно мобільний.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Maciej Jankiewicz
Прокрутити вгору