Впровадження CRM системи – перспектива Твого співробітника

Sławomir Wnuk

Є багато аспектів, про які тобі потрібно подумати перед впровадженням ІТ-системи. Починаючи від того, якою має бути система, де її розмістити, закінчуючи тим, які функції вона має містити.

Найважливіші аспекти, які ти повинен мати на увазі, це робота системи та досвід співробітників Це дуже важливі моменти, які слід враховувати під час підготовки системи та її впровадження. Оскільки кінцевим користувачем програмного забезпечення є твій співробітник.

Запитай думку співробітників

Щоб якнайкраще підготувати систему, перед початком робіт по впровадженню поговори з людьми, які над нею працюватимуть, або з їхнім безпосереднім керівництвом. Від цього може залежати успіх чи не всього проекту. Чому? Тому що неадекватно підготовлена ​​програма буде ще одним зайвим інструментом, який співробітники повинні вивчити, а не використовувати.

Як цьому не допустити? Як я вже згадував раніше, дізнайся, які функції потрібні людям, які працюють у твоїй компанії. Правильно підібрані програми добре впливають на Employee Experience і сприяють підвищенню продуктивності на роботі, що призводить до кращого заробітку та більшого задоволення від виконаних завдань.

І найголовніше, підвищення ефективності позитивно впливає на задоволеність клієнта, оскільки клієнту не доводиться довго чекати відповіді на своє питання

Якщо ти хочеш дізнатися більше на цю тему, подивися моє відео, у якому я поясню, як виглядає впровадження з точки зору твого співробітника. Це займе у тебе всього три хвилини! Приємного перегляду.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Sławomir Wnuk
Прокрутити вгору