- Open Source CRM – чому це працює на польському ринку? - 11 Вересня 2024
- 12 цитат про бізнес, які варто запам’ятати - 2 Березня 2024
- Автоматизація продажів проти автоматизації маркетингу: відмінності та подібності, про які варто знати - 21 Березня 2023
Впровадження функцій CRM є досить складним завданням. Для кожного в системі може бути актуальним щось інше. Усі функції існують, щоб зробити твій бізнес максимально простим, тому кожна з них може бути важливою.
Якщо ти читаєш цей текст, це означає, що ти шукаєш систему CRM і хочеш дізнатися про неї більше. Ось чому я вибрав функції, які дозволять вам зрозуміти, що таке програмне забезпечення CRM. Я намагався вибрати найбільш універсальні, щоб показати, що незалежно від того, в якій галузі ти працюєш, управління взаємовідносинами з клієнтами є хорошим вибором.
Управління взаємовідносинами з клієнтами
Збереження історії контактів з даним клієнтом, поліпшення комунікації, ефективна підготовка документів для контрагента або ведення календаря. Це кроки для полегшення контакту з клієнтами. Завдяки впровадженню CRM-системи закінчуються ваші проблеми спілкування в команді та з клієнтами. Під час зустрічей або телефонних дзвінків ти зможеш додавати коментарі чи примітки до системи, які буде читати вся команда. Кожен буде стежити за історією клієнта в будь-який час і знатиме, які були попередні розмови і чого очікує співрозмовник. Цей інформаційний потік дуже важливий, коли, наприклад, один із продавців у відпустці, а інший виконує його обов’язки. Інформаційна база покращує процес управління відносинами з клієнтами, підвищує ефективність продажів і підвищує якість обслуговування клієнтів.
База даних клієнтів в CRM системі
Без даних відповідні документи не оформиш. Більше того, ти ні з ким не зв’яжешся без номера телефону чи навіть адреси електронної пошти. Такі дані краще зберігати в системі, до якої мають доступ усі авторизовані особи. Це набагато легше, ніж навіть документ Excel. Я не думаю, що я перебільшую, коли скажу, що база даних є важливою функцією CRM.
Наявність відповідної бази даних впливає на побудову відносин з підрядником. Чим більше даних у базі CRM, тим простіше шукати клієнта або групу одержувачів. Фільтри, вбудовані в пошукову систему, дозволяють швидко знайти конкретну людину, з якою можна зв’язатися. Це значне покращення, але також економія часу. Ефективність роботи підвищується, і компанія, ймовірно, отримує ще одного клієнта.
Customer Journey
Це відображення буквальної «подорожі» клієнта, яку він чи вона здійснює під час роботи з компанією чи продуктом. Представлення такого шляху допомагає компанії дивитися на конкретні моменти, коли клієнт приймає рішення. Це також дозволяє уточнити етапи, які можуть бути критичними для процесу покупки. Завдяки цьому організація може постійно самовдосконалюватися та набиратися досвіду, щоб клієнт оцінював компанію найкращим чином.
Управління можливостями продажу
Основним завданням CRM-системи є підтримка продажів. Програма повинна забезпечувати розробку процесів продажу з певними етапами та атрибутами. Також важлива можливість створювати кампанії з продажу.
Такі функції будуть корисні, наприклад, коли продажі здійснюються іншим відділом, а створення маркетингового плану – іншим. Обидві команди зможуть контролювати хід роботи та коригувати кроки, щоб все було завершено.
Планування та координація роботи
Ефективна та результативна робота – це ситуація, до якої прагне кожна компанія. Програма CRM допоможе вам ефективніше керувати своїм часом, а також часом своїх співробітників. А від правильного планування роботи залежить ефективність роботи співробітників. У цьому випадку допомагає система CRM, в якій можна постійно оновлювати календар завданнями або зустрічами з клієнтами. Якщо ти керуєш відділом продажів, ти напевно оціниш можливість контролювати діяльність.
Звіти про аналіз роботи
Сценарій перегляду та копання в кількох десятках таблиць Excel, які ніколи не закінчуються. Ти, звичайно, погодишся зі мною. Однією з функцій CRM-системи є створення звітів, які з самого початку будуть прозорими та готовими до швидкого аналізу. Діаграми покажуть, хто з ваших підрядників приносить найбільший дохід. Ти також перевіриш активність трейдерів. Це лише приклади.
Системи CRM наразі базують значну частину своєї звітності на штучному інтелекті – ШІ. Це рішення адаптує систему CRM до аналізу настроїв клієнтів завдяки інтерпретації слів із телефонних дзвінків, електронної пошти чи чатів.
Щось для забудькуватих
Якщо ти не заповнюєш всю інформацію відразу після розмови з клієнтом. А може у тебе багато нотаток, але ти не знаєш звідки бо календар тріщить по швах, і зустріч на зустрічіі що не знаєш, на яку йти? CRM-система розроблена, щоб максимально полегшити твою роботу. Нагадування покажуть, які стовпці не заповнені та де ще варто подивитися. Що стосується зустрічей – система CRM допоможе зберегти та спланувати їх усі, відтепер календар більше не потрібен.
Корисні інтеграції
Дуже популярні інтеграції з CRM-системами. Варто зацікавитися ними, тому що ти можеш отримати додаткові функції, про які навіть не думаєш.
Однією з інтеграцій, яку варто розглянути, є інтеграція Mautic. Це великий крок для співпраці для маркетингу та продажів. Інтеграція покращить продуктивність команд, які мають одну мету, але можуть відрізнятися способом досягнення мети. Впровадження цього рішення допоможе оптимізувати та покращити роботу обох підрозділів.
Завдяки інтеграції компанія побачить повну картину відносин клієнта з компанією. Крім основної інформації про зустрічі та переговори, Marketing Automation покаже, які веб-сайти відвідував клієнт і які документи з них завантажував.
Інтеграція, яка точно змінить робочий процес, це поєднання CRM-системи з електронною поштою. Це полегшить передачу та зберігання інформації, яка була обговорена раніше, а потім переслана в електронному листі. Інтеграція з електронною поштою забезпечить просте зберігання всіх необхідних даних та інформації. Це заощадить роботу відділу продажів, адже їм не доведеться копатися в скриньках, щоб знайти певний e-mail.
Багато з цього правда? Але, як я зазначав на початку, представити функції CRM-системи є досить складним завданням. Пам’ятай також, що завдяки версії з відкритим вихідним кодом ти можеш налаштувати функції CRM під себе так, як тобі це потрібно. І якщо тобі сподобався цей текст, я також рекомендую статтю Magdalena Ziębińska, яка показує, які сфери покращує система CRM.
Тобі потрібна додаткова інформація?
Запишися на безкоштовну консультацію. Буду радий все пояснити.
Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe
- Open Source CRM – чому це працює на польському ринку? - 11 Вересня 2024
- 12 цитат про бізнес, які варто запам’ятати - 2 Березня 2024
- Автоматизація продажів проти автоматизації маркетингу: відмінності та подібності, про які варто знати - 21 Березня 2023