Яким буде Gartner® Magic Quadrant™ у 2021 році?

Sławomir Wnuk

«У 2020 році ринок рішень для автоматизації продажів зріс на 10,9% до приблизно 8,15 мільярда доларів».

Gartner

Рейтинг Gartner – одне з найнадійніших джерел порівняння технологічних рішень для бізнесу. У цій статті я розглядаю категорію Sales Force Automation, тобто програмне забезпечення для управління взаємовідносинами з клієнтами. Читай далі, якщо це тебе цікавить. Ти дізнаєшся, хто був класифікований цього року. Можливо, ти знайдеш найкраще рішення для своєї компанії?

Про що це?

Про Gartner ми писали тут не раз. Я не хочу занадто багато повторюватися. Для забудькуватих і нових читачів хочу лише нагадати, що мова йде про те, хто зараз лідирує, хто намагається створювати тренди, хто починає виділятися і штовхає інших до подальшого розвитку, а хто працює в невеликих масштабах. , в межах певної ніші. Gartner називає їх по черзі: лідерами, провидцями, претендентами та нішевими гравцями.

Мабуть, найпростіший спосіб, якщо проаналізувати діаграму нижче.

Що нового у 2021 році?

Небагато. Це коротка відповідь на це питання.

Якщо мені довелося про це «поговорити», то варто зазначити, що відсутність суттєвих змін у рейтингу порівняно з попереднім виданням є досить цікавим результатом. Це означає, що пандемія коронавірусу не вплинула радикально на ринок IT-рішень. Це не зупинило цифрову трансформацію підприємств. Насправді вона її водила! Звідки такий висновок? Найцікавішим з усього квадранту виглядає квартал нішевих гравців, можна ризикнути заявити, що попит на програмне забезпечення, що покращує віддалену роботу (включаючи CRM-системи), «відчинив двері» для входу на ринок або зайняти певну нішу.

Подібні результати ми отримали, досліджуючи польський ринок програмного забезпечення CRM у 2020 році. Якщо тобі цікаво – повний звіт eVolpe доступний ТУТ.

У 2021 році системи від Xiaoshuai не буде в рейтингу Gartner. Натомість з’явилися Neocrm і Hubspot. Zendesk, якого зараз також називають нішевим гравцем, втратив статус далекоглядного. Системи Vtiger, Pipeliner, Freshworks і Insightly незмінно входили до списку нішевих гравців. Вони рухалися по осях XY, але не випадали з чверті, про яку йде мова.

Претендентами залишаються CRMNEXT і Zoho. Лідери – Creatio, Microsoft, Salesforce, Oracle і SAP. Провидці – Pega і SugarCRM. Останній – у 9-й раз. поспіль!

Чому візіонер ринку CRM не змінився протягом 9 років?

Компанія SugarCRM Inc. вже майже десять років визнана лідером ринку. Ймовірно, це пов’язано з їхньою послідовною політикою пошуку інноваційних, неочевидних шляхів покращення т.зв. Клієнтський досвід.

Незважаючи на досить заплутану назву, виробник не зупиняється лише на аспекті управління взаємовідносинами з клієнтами. SugarCRM пропонує своїм клієнтам щось все ще авангардне на ринку програмного забезпечення для бізнесу. Портфоліо компанії включає (крім класичної CRM) інші інструменти, які покращують інші етапи роботи клієнта з компанією:

  • Система автоматизації маркетингу – Sugar Market,
  • Система обслуговування клієнтів – Sugar Serve.

Я не буду зупинятися на цій темі далі, тому що я також говорю про це в цьому короткому відео. Рекомендую переглянути, якщо вам цікаві можливості платформи HD-CX.

Повертаючись до достоїнств… Те, що, ймовірно, змусило тебе зміцнити свою позицію провидця, так це питання інвестування в механізми штучного інтелекту. Протягом року було введено новинку під назвою Sugar Predict, яка використовується для прогнозування економічної ситуації на основі даних, зібраних в організації та доступних для громадськості; завдяки Sugar Cloud на серверах Amazon. Дорожня карта продукту також вказує на те, що виробник має намір продовжувати цей напрямок інновацій. Незабаром ми можемо очікувати пропрієтарного чат-бота та нову функцію перетворення потенційних клієнтів на основі ШІ. Від кого, як не від провидця потрібно вимагати зробити акцент на розвитку штучного інтелекту.

До сильних сторін SugarCRM також відносяться: широкий пакет готових функцій, свобода персоналізації коду і високий рівень прибутковості інвестицій в систему. У контексті SugarCRM також підкреслюється потужність класичних програмних функцій CRM, в т.ч управління підрядниками, можливості продажу або прогнозовані доходи. Перевага SugarCRM перед конкурентами також стосується професійної технічної підтримки та зручності адаптації інструменту під індивідуальні потреби. Як зазначає Gartner, вибираючи саме це рішення, ми забезпечуємо один із найвищих коефіцієнтів утримання доходу.

Ти все одно не повинен мені вірити. Об’єктивні перевірені огляди Gartner Peers можна знайти ТУТ.

А якщо потрібна консультація по CRM – домовся про зручну дату з експертом eVolpe. Maciej також буде радий надати вам доступ до демо-примірника рекомендованої системи. Може, це буде наш Візіонер?

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Sławomir Wnuk
Прокрутити вгору