Glosariusz
Lead Generation
Marketing
Процес збору даних від потенційних покупців (як правило, адреси електронної пошти або номери телефонів).
Lead Nurturing
Marketing
Багатоетапний, все більш автоматизований процес, спрямований на отримання цінних потенційних клієнтів і підготовку їх до свідомої покупки.
Lean Thinking
Technologia
Концепція безперервного «проріджування» та вдосконалення процесів у всій організації, що в свою чергу сприяє найвищій якості кінцевого продукту.
Marketing B2B
Marketing
Набір маркетингових прийомів, які використовуються підприємцями, які націлюють свої продукти та/або послуги на бізнес-клієнта. Основна мета – покращити якість потенційних клієнтів, збільшити конверсію та збільшити продажі. Від маркетингу B2C він відрізняється: методом комунікації, методами досягнення повідомлення та розподілом процесу в часі.
Marketplace
MarketingSprzedażTechnologia
Marketplace — це платформа, яка пропонує товари багатьох онлайн-продавців в одному місці.
Основна перевага маркетплейсу — це майже миттєвий доступ до дуже великої кількості клієнтів без значних інвестицій у маркетинг.
Net Promoter Score
MarketingSprzedaż
Показник, який використовується для оцінки загальної задоволеності клієнтів і ймовірності того, що він порекомендує бізнес тим, хто його оточує.
В опитуванні Net promoter Score дайте відповідь на запитання: «Наскільки ймовірно, що ви порекомендуєте нашу пропозицію (продукт, послугу чи компанію) другу чи колезі/другу?»
Ті, хто ставить 10 або 9 балів, є одними з сильних промоутерів бренду.
Оцінку 7 або 8 клієнти залишають з почуттям байдужості. Однак критики продуктів або послуг класифікуються між – 6 і 0.
Net Promoter Score і NPS є зареєстрованими торговими марками Bain & Co., Fred Reichheld і Satmetrix Systems.
On-Premise
Technologia
On-Premise — це «традиційна» модель хостингу. Програмне забезпечення встановлюється на інфраструктуру замовника, яка залишається його виключною власністю. Замовник також несе відповідальність за обслуговування всього необхідного обладнання.
OOTB, з коробки
Technologia
OOTB (out of the box) – жаргонічний опис комп’ютерної програми або апаратної функції, яку можна отримати без встановлення будь-яких апаратних або програмних розширень; функція доступна як «з коробки».
Open Source
Proces wdrożeniaTechnologia
Програмне забезпечення, яке ти можеш вільно використовувати, копіювати, змінювати та поширювати. Вихідний код такого рішення має бути доступним для громадськості. Це може включати або не включати ліцензійні збори.
PaaS
Technologia
PaaS (Platform as a Service) – модель хмарного сервісу, орієнтованого переважно на програмістів. Він полягає в наданні їм віртуального робочого середовища.
Product Backlog
Proces wdrożenia
Список вимог до програмного забезпечення, що з’являється, упорядкований у порядку пріоритету.
Product Owner(Координатор проекту)
Proces wdrożenia
Людина, яка тісно співпрацює з командою розробників під час розробки програмного забезпечення та представляє інтереси клієнта.
Proof of Concept
Sprzedaż
Демонстрація продукту, послуги чи рішення в контексті продажів. Proof of Concept має продемонструвати, що вимоги замовника будуть задоволені.
Prospect
Sprzedaż
Потенційний клієнт, який відповідає певним критеріям, що вказують на можливість та ймовірність придбання, який ще не виявив інтересу до пропозиції.
Prospecting
Sprzedaż
Діяльність, що виконується торговими представниками або спеціалістами для розвиток продажів для виявлення потенційних клієнтів і оцінки ймовірності їх конверсії.
Relationship Intelligence
Technologia
Тип програм, які розумно шукають та фільтрують інформацію про компанії чи окремих осіб, доступну в Інтернеті.
Retrospektywa
Proces wdrożenia
Зустрічі які потрібні для підсумування Спринту, перевірки, ідентифікації та впорядкування значущих елементів, які виявилися успішними під час попередньої операції та тих, що мають право на покращення в майбутньому.
Roadmap продукту
Sprzedaż
загальний план, який описує бачення розвитку продукту. Він дозволяє сформулювати точку, до якої має бути доведена розробка продукту.
ROI – Return on investment
MarketingSprzedaż
Фінансовий прибуток, отриманий в результаті понесених витрат. ROI виражається у відсотках або відношенні (реалізований фінансовий прибуток, поділений на початкові витрати).