Glosariusz

Lead Generation

Marketing

Процес збору даних від потенційних покупців (як правило, адреси електронної пошти або номери телефонів).

Lead Nurturing

Marketing

Багатоетапний, все більш автоматизований процес, спрямований на отримання цінних потенційних клієнтів і підготовку їх до свідомої покупки.

Lean Thinking

Technologia

Концепція безперервного «проріджування» та вдосконалення процесів у всій організації, що в свою чергу сприяє найвищій якості кінцевого продукту.

Marketing B2B

Marketing

Набір маркетингових прийомів, які використовуються підприємцями, які націлюють свої продукти та/або послуги на бізнес-клієнта. Основна мета – покращити якість потенційних клієнтів, збільшити конверсію та збільшити продажі. Від маркетингу B2C він відрізняється: методом комунікації, методами досягнення повідомлення та розподілом процесу в часі.

Marketplace

MarketingSprzedażTechnologia

Marketplace — це платформа, яка пропонує товари багатьох онлайн-продавців в одному місці.

Основна перевага маркетплейсу — це майже миттєвий доступ до дуже великої кількості клієнтів без значних інвестицій у маркетинг.

Net Promoter Score

MarketingSprzedaż

Показник, який використовується для оцінки загальної задоволеності клієнтів і ймовірності того, що він порекомендує бізнес тим, хто його оточує.

В опитуванні Net promoter Score дайте відповідь на запитання: «Наскільки ймовірно, що ви порекомендуєте нашу пропозицію (продукт, послугу чи компанію) другу чи колезі/другу?»

Ті, хто ставить 10 або 9 балів, є одними з сильних промоутерів бренду.

Оцінку 7 або 8 клієнти залишають з почуттям байдужості. Однак критики продуктів або послуг класифікуються між – 6 і 0.

Net Promoter Score і NPS є зареєстрованими торговими марками Bain & Co., Fred Reichheld і Satmetrix Systems.

On-Premise

Technologia

On-Premise — це «традиційна» модель хостингу. Програмне забезпечення встановлюється на інфраструктуру замовника, яка залишається його виключною власністю. Замовник також несе відповідальність за обслуговування всього необхідного обладнання.

OOTB, з коробки

Technologia

OOTB (out of the box) – жаргонічний опис комп’ютерної програми або апаратної функції, яку можна отримати без встановлення будь-яких апаратних або програмних розширень; функція доступна як «з коробки».

Open Source

Proces wdrożeniaTechnologia

Програмне забезпечення, яке ти можеш вільно використовувати, копіювати, змінювати та поширювати. Вихідний код такого рішення має бути доступним для громадськості. Це може включати або не включати ліцензійні збори.

PaaS

Technologia

PaaS (Platform as a Service) – модель хмарного сервісу, орієнтованого переважно на програмістів. Він полягає в наданні їм віртуального робочого середовища.

Product Backlog

Proces wdrożenia

Список вимог до програмного забезпечення, що з’являється, упорядкований у порядку пріоритету.

Product Owner(Координатор проекту)

Proces wdrożenia

Людина, яка тісно співпрацює з командою розробників під час розробки програмного забезпечення та представляє інтереси клієнта.

Proof of Concept

Sprzedaż

Демонстрація продукту, послуги чи рішення в контексті продажів. Proof of Concept має продемонструвати, що вимоги замовника будуть задоволені.

Prospect

Sprzedaż

Потенційний клієнт, який відповідає певним критеріям, що вказують на можливість та ймовірність придбання, який ще не виявив інтересу до пропозиції.

Prospecting

Sprzedaż

Діяльність, що виконується торговими представниками або спеціалістами для розвиток продажів для виявлення потенційних клієнтів і оцінки ймовірності їх конверсії.

Refinement

Proces wdrożenia

Зустріч, на якій обговорюються нові системні вимоги.

Relationship Intelligence

Technologia

Тип програм, які розумно шукають та фільтрують інформацію про компанії чи окремих осіб, доступну в Інтернеті.

Retrospektywa

Proces wdrożenia

Зустрічі які потрібні для підсумування Спринту, перевірки, ідентифікації та впорядкування значущих елементів, які виявилися успішними під час попередньої операції та тих, що мають право на покращення в майбутньому.

Roadmap продукту

Sprzedaż

загальний план, який описує бачення розвитку продукту. Він дозволяє сформулювати точку, до якої має бути доведена розробка продукту.

ROI – Return on investment

MarketingSprzedaż

Фінансовий прибуток, отриманий в результаті понесених витрат. ROI виражається у відсотках або відношенні (реалізований фінансовий прибуток, поділений на початкові витрати).

Прокрутити вгору