Glosariusz
SaaS
Technologia
SaaS (Software as a Service) – модель хмарного хостингу, де в рамках абонентської плати доступ до системи повністю підтримує постачальник послуг (не обов’язково виробник), який несе відповідальність за оновлення та стабільність програми.
Scrum
Proces wdrożeniaTechnologia
Один із способів підходу до реалізації складних проектів. Це походить від тенденції Agile, тобто спритності в розробці програмного забезпечення. Scrum – це не методологія, а лише т. зв. framework , тобто структурна основа, в якій організована робота.
Ця структура визначається набором практик, принципів і цінностей, які вкорінені в підході Lean Thinking.
Детальніше про роботу в Scrum – ТУТ.
Scrum Master
Proces wdrożenia
Особа, відповідальна за турботу прокоманду розробників та контроль процесу розробки програмного забезпечення.
SEO – Search Engine Optimization
Marketing
Використання методів для покращення кваліфікованого трафіку на веб-сайтах. SEO аналізує характер і наміри пошуку, щоб забезпечити релевантні результати пошуку та покращити взаємодію з користувачами.
Social CRM
Technologia
Social CRM — це програма для управління відносинами з клієнтами компанії, заснована на загальноприйнятих правилах соціальної мережі та інтегрована з такими платформами.
Social Media Marketing(Маркетинг у соціальних мережах)
Marketing
Використовуй соціальні мережі, щоб створити бренд своєї компанії, збільшити продажі та залучити трафік на свій сайт. Включає оплачувану, власну та зароблену діяльність; у тому числі: публікація цікавого контенту в профілях окремих осіб та компаній, спостереження за активністю потенційних клієнтів та залучення їх до заяв, аналіз результатів та проведення рекламних кампаній.
Software Requirement Specification (Специфікація вимог до програмного забезпечення)
Proces wdrożenia
Специфікація вимог до програмного забезпечення (SRS) — це детальна специфікація вимог до програмного забезпечення в остаточному вигляді.
Software Requirements Specification
Proces wdrożenia
несправність системи, що призводить до її несправності; внаслідок людської помилки на одному з етапів розробки програмного забезпечення, як правило, під час створення вихідного коду, іноді також на етапі проектування. Він відображає заплановану архітектуру системи і може бути доповнений інформацією про те, як задовольнити виявлені потреби.
Sprint Backlog
Proces wdrożenia
Перелік робіт, які має виконати команда розробників в рамках одного спринту.
Sprint Planning
Proces wdrożenia
Зустріч, під час якої визначаються цілі Спринту, а також обсяг необхідних робіт та спосіб їх виконання.
Sprint Review
Proces wdrożenia
Презентація готової роботи, виконаної вСпринті: презентація функціональності нового програмного інкременту.
Targeting
Marketing
Відстеження людей, які відповідають групі одержувачів (сегменту), і направлення їм правильного маркетингового повідомлення. Розрізняють targeting(націлення): контекстне, прогнозне та на основі демографічних даних одержувачів.
Upgrade
Technologia
Upgrade – це процес заміни інструменту на новий, більш функціональний Використовується для покращення апаратного (hardware) або програмного (software) забезпечення комп’ютера.
User adoption
Proces wdrożeniaTechnologia
User adoption (прийняття користувачами) — це процес, за допомогою якого користувачі програмного забезпечення починають використовувати його за призначенням.
User Experience
MarketingTechnologia
Враження, пов’язане з використанням інформаційної системи чи іншого продукту чи рішення.
User Story
Proces wdrożenia
User Story — це метод опису вимог до розробки програмного забезпечення в методологіях agile. Історії зазвичай пишуться з точки зору кінцевого користувача. Використовується проста мова, зрозуміла як програмістам, так і нетехнічним людям (наприклад, аналітикам, дизайнерам, менеджерам).
Типова історія користувача написана за таким шаблоном:
Як хочу, щоби .
User Story Point
Technologia
уточнення часу, витраченого на виготовлення даного елемента в залежності від інших елементів. Визначення того, наскільки одна «історія» більша чи менша за інші.
Value Proposition
Marketing
Цінність (або вигода), яку товар чи послуга пропонують потенційним споживачам.
Workflow (Робочий процес)
Technologia
Серія/послідовність завдань, подій, взаємодій, заходів, необхідних для завершення процесу.
Xaas (Everything as a Service)
Technologia
Xaas (Усе / Всен що завгодно як послуга) — перетворюй одноразових покупців у абонентів послуг, які отримують постійні переваги продукту.
«Все як послуга» — це модель, у якій усі продукти чи інструменти, які до цього часу були доступні стаціонарно або встановлені локально, пропонують як послугу. Зазвичай для цього використовуються хмарні обчислення або інші рішення, що забезпечують віддалений доступ до сервісів.