Glosariusz

Колл-центр

Customer service

Група людей або відділ, де співробітники відповідають і здійснюють велику кількість телефонних дзвінків. Кол-центр може мати внутрішніх клієнтів (наприклад, служба підтримки) або зовнішніх клієнтів (наприклад, центри обслуговування та підтримки клієнтів).

Організація, яка скоординовано використовує телефонні,та не телефонні канали зв’язку з клієнтами(наприклад, електронна пошта чи Інтернет), називається контакт-центром.

Команда розробників

Proces wdrożenia

Група людей, відповідальних за створення коду та доставку програмного забезпечення.

Контакт

Sprzedaż

У номенклатурі CRM – особа, пов’язана з Контрагентом, з якою ми ведемо або можемо вести бізнес; працівником цієї організації.

Контент-Маркетинг

Marketing

Стратегія створення та розповсюдження цінного, релевантного та послідовного контенту, спрямована на залучення й утримання уваги чітко визначеної аудиторії та веде до прибуткової діяльності клієнтів для бренду.

Маркетинг B2C

Marketing

Набір маркетингових прийомів, які використовуються підприємцями, які орієнтують свої продукти та/або послуги на окремого клієнта. Основна мета – покращити якість потенційних клієнтів, збільшити конверсію та збільшити продажі. Від маркетингу B2B його відрізняють: метод комунікації, методи досягнення повідомлення та поширення процесу в часі.

Маркетинг продукту

Marketing

Процес виведення продукту на ринок і нагляд за його загальним успіхом шляхом стимулювання попиту. Це веде до розвитку продукту та підвищення впізнаваності бренду.

Маркетингова стратегія

Marketing

Детальний план дій для досягнення певної маркетингової мети, як правило, охоплення певної аудиторії та перетворення їх у клієнтів (конверсія).

Маркетинговий мікс

Marketing

Дії, спрямовані на наближення споживачів до бренду та притягнення їх до покупки. Класичний маркетинговий комплекс складається з чотирьох елементів: ціна, просування, продукт і канал збуту.

Машинне навчання

Technologia

Самостійне вдосконалення комп’ютерів і алгоритмів на основі даних, у міру накопичення досвіду.

Метадані

Technologia

Структурована інформація, що використовується для опису ресурсів або об’єктів, яка надає детальні дані для полегшення виявлення, ідентифікації та керування цими ресурсами чи об’єктами.

Мінімально життєздатний продукт

Proces wdrożeniaTechnologia

Рішення у формі, яка забезпечує перші вимірні прибутки для організації за низьких витрат. Він використовується для вивчення потреб і вимог (з низькими інвестиційними витратами) перед розробкою більш функціонального продукту.

Можливість продажу

Sprzedaż

Потенційний продаж або інша подія, що приносить дохід.

Намір

Sprzedaż

потенційний клієнт; особа котра заінтересована продуктом і/або послугою фірми.

Нейронні мережі

Technologia

Система обробки інформації, структура та принцип дії якої змодельовані на основі функціонування біологічної нервової системи.

Обслуговування клієнтів

Customer service

Вся взаємодія між клієнтом і постачальником продукту чи послуги, як під час продажу, так і після.

Одержувач

MarketingSprzedaż

Потенційний клієнт, який не виявив інтересу до пропозиції компанії, але отримав кваліфікацію спеціаліста з продажу, відділу продажів або маркетингово цільовій групі (target).

Омніканальний маркетинг

Marketing

Стратегія охоплення клієнта з використанням кількох каналів одночасно (онлайн та офлайн).

Поглиблене навчання

Technologia

Процес, за допомогою якого комп’ютер або алгоритм навчається виконувати завдання, природні для людського мозку, наприклад, розпізнавати мову, ідентифікувати зображення та робити прогнози.

Помилка

Proces wdrożeniaTechnologia

Неочікувана проблема програмного або апаратного забезпечення.

Порівняльний аналіз

Sprzedaż

Порівняй продуктивність постачальника з визначеними організаціями або індексами. Розрізняють внутрішній і зовнішній порівняльний аналіз.

Прокрутка до верху