Glosariusz
Колл-центр
Customer service
Група людей або відділ, де співробітники відповідають і здійснюють велику кількість телефонних дзвінків. Кол-центр може мати внутрішніх клієнтів (наприклад, служба підтримки) або зовнішніх клієнтів (наприклад, центри обслуговування та підтримки клієнтів).
Організація, яка скоординовано використовує телефонні,та не телефонні канали зв’язку з клієнтами(наприклад, електронна пошта чи Інтернет), називається контакт-центром.
Команда розробників
Proces wdrożenia
Група людей, відповідальних за створення коду та доставку програмного забезпечення.
Контакт
Sprzedaż
У номенклатурі CRM – особа, пов’язана з Контрагентом, з якою ми ведемо або можемо вести бізнес; працівником цієї організації.
Контент-Маркетинг
Marketing
Стратегія створення та розповсюдження цінного, релевантного та послідовного контенту, спрямована на залучення й утримання уваги чітко визначеної аудиторії та веде до прибуткової діяльності клієнтів для бренду.
Маркетинг B2C
Marketing
Набір маркетингових прийомів, які використовуються підприємцями, які орієнтують свої продукти та/або послуги на окремого клієнта. Основна мета – покращити якість потенційних клієнтів, збільшити конверсію та збільшити продажі. Від маркетингу B2B його відрізняють: метод комунікації, методи досягнення повідомлення та поширення процесу в часі.
Маркетинг продукту
Marketing
Процес виведення продукту на ринок і нагляд за його загальним успіхом шляхом стимулювання попиту. Це веде до розвитку продукту та підвищення впізнаваності бренду.
Маркетингова стратегія
Marketing
Детальний план дій для досягнення певної маркетингової мети, як правило, охоплення певної аудиторії та перетворення їх у клієнтів (конверсія).
Маркетинговий мікс
Marketing
Дії, спрямовані на наближення споживачів до бренду та притягнення їх до покупки. Класичний маркетинговий комплекс складається з чотирьох елементів: ціна, просування, продукт і канал збуту.
Машинне навчання
Technologia
Самостійне вдосконалення комп’ютерів і алгоритмів на основі даних, у міру накопичення досвіду.
Метадані
Technologia
Структурована інформація, що використовується для опису ресурсів або об’єктів, яка надає детальні дані для полегшення виявлення, ідентифікації та керування цими ресурсами чи об’єктами.
Мінімально життєздатний продукт
Proces wdrożeniaTechnologia
Рішення у формі, яка забезпечує перші вимірні прибутки для організації за низьких витрат. Він використовується для вивчення потреб і вимог (з низькими інвестиційними витратами) перед розробкою більш функціонального продукту.
Нейронні мережі
Technologia
Система обробки інформації, структура та принцип дії якої змодельовані на основі функціонування біологічної нервової системи.
Обслуговування клієнтів
Customer service
Вся взаємодія між клієнтом і постачальником продукту чи послуги, як під час продажу, так і після.
Одержувач
MarketingSprzedaż
Потенційний клієнт, який не виявив інтересу до пропозиції компанії, але отримав кваліфікацію спеціаліста з продажу, відділу продажів або маркетингово цільовій групі (target).
Омніканальний маркетинг
Marketing
Стратегія охоплення клієнта з використанням кількох каналів одночасно (онлайн та офлайн).
Поглиблене навчання
Technologia
Процес, за допомогою якого комп’ютер або алгоритм навчається виконувати завдання, природні для людського мозку, наприклад, розпізнавати мову, ідентифікувати зображення та робити прогнози.
Порівняльний аналіз
Sprzedaż
Порівняй продуктивність постачальника з визначеними організаціями або індексами. Розрізняють внутрішній і зовнішній порівняльний аналіз.