Glosariusz
Account Based Marketing
MarketingSprzedaż
Стратегія виходу на ринок і маркетингова діяльність, орієнтована на конкретних підрядників.
Affiliate marketing
Marketing
Діяльність на основі комісій, що оплачується афілійованим партнерам принципалом за отримання трафіку (лідерів) або продажів. Розмір комісії найчастіше залежить від ефективності маркетингової діяльності.
B2B
Customer serviceMarketingSprzedaż
B2B (Business to Business) — це визначення відносин між підприємствами.
B2C
Customer serviceMarketingSprzedaż
B2C (Business to Customer / Client / Consumer) — це визначення відносин між підприємствами та окремими клієнтами.
Clickbait
Marketing
Вміст, основна мета якого — привернути увагу та змусити відвідувачів натиснути посилання на певний веб-сайт, цифровий досвід чи подію.
Customer Experience
Customer serviceMarketingSprzedaż
Бізнес-підхід, який передбачає турботу про клієнтський досвід у контакті з організацією на кожному етапі розвитку взаємних відносин.
Customer Journey
MarketingSprzedaż
Інструмент, який допомагає маркетологам або продавцям зрозуміти мотивацію клієнта та визначити стадію відносин. На основі Customer Journey вибирається контент, корисний на певному етапі процесу закупівлі, і плануються подальші заходи з продажу.
Data-Driven Marketing
Marketing
Маркетингова діяльність здійснюється на основі даних, отриманих в результаті взаємодії з клієнтами. Він використовується для покращення та персоналізації досвіду клієнтів із брендом.
Demand generation
Marketing
маркетингова стратегія, спрямована на підвищення обізнаності та інтересу споживачів до товарів чи послуг компанії та збільшення продажів. У рамках цієї стратегії використовуються як вихідний маркетинг, так і вхідний маркетинг, а також фокус на побудові бренду.
E-mail Marketing
Marketing
Стратегія каналу електронної пошти для доставки та оптимізації маркетингових повідомлень, таких як інформаційний бюлетень або контекстне персоналізоване спілкування в реальному часі, для підтримки залучення клієнтів.
H2H
Customer serviceMarketingSprzedaż
H2H (Human to Human) — це спосіб ведення бізнесу, заснований на особистих відносинах і довгостроковій довірі.
Influencer Marketing
Marketing
Вид маркетингу в медіа спільнот, який полягає в наданні рекомендації або згадуванні про марку і/або її продуктах/послугах через осіб про визнаний статус influencera. Influencer маркетинг полягає в справлянні впливу на визначену групу одержувачів через авторитет або знану особу.
Landing Page
Marketing
Сайт, який служить конкретній маркетинговій кампанії. Користувачі на неї керовані безпосередньо з пошукової системи або інших каналів (Мейл, social медіа, коди QR, перенаправлення у рамках вітрини і т.п.). То є необхідний елемент кампанії lead generation. “Сторона приземлення” дозволяє ідентифікувати джерело здобуття клієнта, конвертувати, відрізняти кампанії і досліджувати їх дієвість.
Lead Generation
Marketing
Процес збору даних від потенційних покупців (як правило, адреси електронної пошти або номери телефонів).
Lead Nurturing
Marketing
Багатоетапний, все більш автоматизований процес, спрямований на отримання цінних потенційних клієнтів і підготовку їх до свідомої покупки.
Marketing B2B
Marketing
Набір маркетингових прийомів, які використовуються підприємцями, які націлюють свої продукти та/або послуги на бізнес-клієнта. Основна мета – покращити якість потенційних клієнтів, збільшити конверсію та збільшити продажі. Від маркетингу B2C він відрізняється: методом комунікації, методами досягнення повідомлення та розподілом процесу в часі.
Marketplace
MarketingSprzedażTechnologia
Marketplace — це платформа, яка пропонує товари багатьох онлайн-продавців в одному місці.
Основна перевага маркетплейсу — це майже миттєвий доступ до дуже великої кількості клієнтів без значних інвестицій у маркетинг.
Net Promoter Score
MarketingSprzedaż
Показник, який використовується для оцінки загальної задоволеності клієнтів і ймовірності того, що він порекомендує бізнес тим, хто його оточує.
В опитуванні Net promoter Score дайте відповідь на запитання: «Наскільки ймовірно, що ви порекомендуєте нашу пропозицію (продукт, послугу чи компанію) другу чи колезі/другу?»
Ті, хто ставить 10 або 9 балів, є одними з сильних промоутерів бренду.
Оцінку 7 або 8 клієнти залишають з почуттям байдужості. Однак критики продуктів або послуг класифікуються між – 6 і 0.
Net Promoter Score і NPS є зареєстрованими торговими марками Bain & Co., Fred Reichheld і Satmetrix Systems.
ROI – Return on investment
MarketingSprzedaż
Фінансовий прибуток, отриманий в результаті понесених витрат. ROI виражається у відсотках або відношенні (реалізований фінансовий прибуток, поділений на початкові витрати).
SEO – Search Engine Optimization
Marketing
Використання методів для покращення кваліфікованого трафіку на веб-сайтах. SEO аналізує характер і наміри пошуку, щоб забезпечити релевантні результати пошуку та покращити взаємодію з користувачами.