Glosariusz
Account Based Marketing
MarketingSprzedaż
Стратегія виходу на ринок і маркетингова діяльність, орієнтована на конкретних підрядників.
B2B
Customer serviceMarketingSprzedaż
B2B (Business to Business) — це визначення відносин між підприємствами.
B2C
Customer serviceMarketingSprzedaż
B2C (Business to Customer / Client / Consumer) — це визначення відносин між підприємствами та окремими клієнтами.
Customer Experience
Customer serviceMarketingSprzedaż
Бізнес-підхід, який передбачає турботу про клієнтський досвід у контакті з організацією на кожному етапі розвитку взаємних відносин.
Customer Journey
MarketingSprzedaż
Інструмент, який допомагає маркетологам або продавцям зрозуміти мотивацію клієнта та визначити стадію відносин. На основі Customer Journey вибирається контент, корисний на певному етапі процесу закупівлі, і плануються подальші заходи з продажу.
H2H
Customer serviceMarketingSprzedaż
H2H (Human to Human) — це спосіб ведення бізнесу, заснований на особистих відносинах і довгостроковій довірі.
KPI
Sprzedaż
Показники ефективності, що дозволяють вимірювати ефективність у досягненні ключових бізнес-цілей.
Marketplace
MarketingSprzedażTechnologia
Marketplace — це платформа, яка пропонує товари багатьох онлайн-продавців в одному місці.
Основна перевага маркетплейсу — це майже миттєвий доступ до дуже великої кількості клієнтів без значних інвестицій у маркетинг.
Net Promoter Score
MarketingSprzedaż
Показник, який використовується для оцінки загальної задоволеності клієнтів і ймовірності того, що він порекомендує бізнес тим, хто його оточує.
В опитуванні Net promoter Score дайте відповідь на запитання: «Наскільки ймовірно, що ви порекомендуєте нашу пропозицію (продукт, послугу чи компанію) другу чи колезі/другу?»
Ті, хто ставить 10 або 9 балів, є одними з сильних промоутерів бренду.
Оцінку 7 або 8 клієнти залишають з почуттям байдужості. Однак критики продуктів або послуг класифікуються між – 6 і 0.
Net Promoter Score і NPS є зареєстрованими торговими марками Bain & Co., Fred Reichheld і Satmetrix Systems.
Proof of Concept
Sprzedaż
Демонстрація продукту, послуги чи рішення в контексті продажів. Proof of Concept має продемонструвати, що вимоги замовника будуть задоволені.
Prospect
Sprzedaż
Потенційний клієнт, який відповідає певним критеріям, що вказують на можливість та ймовірність придбання, який ще не виявив інтересу до пропозиції.
Prospecting
Sprzedaż
Діяльність, що виконується торговими представниками або спеціалістами для розвиток продажів для виявлення потенційних клієнтів і оцінки ймовірності їх конверсії.
Roadmap продукту
Sprzedaż
загальний план, який описує бачення розвитку продукту. Він дозволяє сформулювати точку, до якої має бути доведена розробка продукту.
ROI – Return on investment
MarketingSprzedaż
Фінансовий прибуток, отриманий в результаті понесених витрат. ROI виражається у відсотках або відношенні (реалізований фінансовий прибуток, поділений на початкові витрати).
Вартість продажу
Sprzedaż
Усі витрати, пов’язані з залученням нового клієнта, включаючи компенсацію продавця та витрати на технології.
Відповідальна
Sprzedaż
Особа або група людей, відповідальних за прийняття стратегічно важливих рішень на основі ряду змінних; включаючи часові обмеження, доступні ресурси, кількість і тип доступної інформації, а також кількість залучених зацікавлених сторін.