Установка CRM системи (не плутати з впровадженням)

Maciej Jankiewicz

Чи можете встановити для нас систему CRM?

Це питання досить часто надходить на електронну адресу biuro@evolpe.pl.

Найпростіша відповідь, яку я можу дати: “Так, звісно! В eVolpe ми маємо всі необхідні навички. І навіть моя власна серверна інфраструктура для цього».

Перш ніж ми з глузду зійдемо… Зазвичай я спочатку уточнюю намір, що стоїть за таким сформульованим питанням. Я вважаю за краще переконатися, що ми маємо на увазі той самий процес.

Установка CRM системи та її впровадження – в чому різниця?

Встановлення системи відрізняється від її впровадження. Перша концепція охоплює досить стандартні дії, пов’язані із запуском програми в новому середовищі. Стандартно, але зовсім не банально.

Щоб правильно встановити систему CRM, тобі знадобляться спеціальні навички адміністрування та роботи з базами даних. Тобі також потрібно мати достатньо дискового простору, бажано на належним чином захищеному виділеному сервері.

Ти напевно знаєш, як це робиться у випадку з іграми чи іншими комп’ютерними програмами. Хто з нас не має власного досвіду роботи з компакт-дисками або екземплярами, завантаженими з Інтернету?

встановлення системи

Однак у випадку з CRM-системою це щось складніше, ніж просто копіювання файлів на диск комп’ютера. Не дивно, якщо тобі потрібна підтримка досвідченої компанії.

Питання в тому, чи справді маєш на увазі лише встановлення рішення, доступного в мережі? Надання користувачів, встановлення ролей і доступ до окремих модулів вже викликається конфігурація. Бізнес-аналіз, зміна коду, навчання, сервіс і хостинг – складові професійного впровадження.

Установка CRM системи – доступні варіанти

Оскільки ми чітко розрізняємо терміни «встановлення» та «впровадження», поспішаю з інформацією, що це ще не кінець ускладнень. А точніше, варіанти, доступні в цій області!

CRM-система (як і будь-яка інша професійна IT-система) може бути встановлена ​​на приватних серверах або в хмарі виробника. Іншим популярним варіантом інсталяції є вбудовування програмного забезпечення в сторонню хмару. В останньому випадку мова йде про локальну інсталяцію, але інвестор замість власних серверів вказує як цільове місце розміщення сторонні машини. Наприклад, компанія-реалізатор, така як eVolpe.

Як зрозуміти, який варіант встановлення найкращий для твого бізнесу?

Встановлення CRM системи в хмарі виробника (класичний Cloud)

Інсталяція в хмарі виробника – один із зручніших варіантів. Платиш і ви вимагаєш. Ось як це працює. Виробник програмного забезпечення надає систему із зазначеними параметрами та функціями за фіксованою ціною – як правило, у моделі передплати залежно від кількості користувачів. Усе розміщено на серверах десь у Сполучених Штатах (це дуже поширений, але не єдиний випадок), і ним керує, обслуговує та захищає місцевий провайдер.

instalacja systemu crm

Зверни увагу на цю опцію, якщо хочеш швидко впровадити програмне забезпечення, яке оплачується як послуга.

Програмне забезпечення як послуга гарантує економію часу та витрат, понесених на впровадження. Реалізація пройде гладко та швидко. Також не потрібно буде витрачати ресурси на налаштування коду програми відповідно до твоїх індивідуальних потреб. Інтуїтивно зрозуміла конфігурація або готовий плагін подбає про все. Майже одразу почнеш користуватися хмарною системою. І ти одразу отримаєш від цього прибуток.

Тільки запам’ятай одну річ. Хмарні системи рідко адаптуються до індивідуальних потреб. У цьому полі має бути достатньо самої конфігурації. Ти можеш контролювати доступ, вмикати або вимикати певні області. Вибір, однак, обмежений тим, що входить до стандарту.

Встановлення CRM-системи в хмару партнера (альтернатива Cloud / latent On-Premise)

Встановлення в хмарі зовнішнього партнера — варіант для людей, які не хочуть відмовлятися ні від переваг програмного забезпечення як послуги, ні від можливості втручання в системний код. У цьому випадку я рекомендую звузити спектр пошуку до доступних локальних систем, але замість приватних серверів вказати як місце встановлення машини, що належать зовнішньому партнеру. Звісно, ​​всі деталі співпраці (включно з оплатою обслуговування системи) далі обговорюються в окремій угоді про хостинг.

Таким чином можна вирішити, наприклад, питання on-premium встановлення SugarCRM – Sugar Enterprise. Потім виробник програмного забезпечення дозволяє інсталювати його за межами власної хмари та дозволяє втручатися в системний код (Open Source). Однак сам інвестор не піклується про безпеку екземпляра та збережених даних. Делегуєш цей тип відповідальності третій стороні, наприклад, компанії-реалізатору, такій як eVolpe.

Звучить заманливо? Докладніше про службу eVolpe Cloud.

Встановлення CRM системи на власні сервери (класичний On-Premise)

Останній варіант, про який я хотів би згадати, це класичний On-Premise. У цьому випадку тобі знадобиться приватна серверна інфраструктура, підготовлена ​​для встановлення професійного CRM (або іншого) програмного забезпечення. Якщо ти береш на себе завдання щодо його підтримки, переконайся, що розумієш технічні вимоги, щоб забезпечити безперервність роботи програми.

Залежно від масштабу проекту може знадобитися:

  • для 10-20 користувачів: ЦП: 2 x i5 (4 ядра) або аналогічний, ОЗУ: 4 ГБ;
  • для 20-50 користувачів: ЦП: 2 x i5 (4 ядра) або аналогічний, ОЗУ: 8 ГБ;
  • для 50-100 користувачів: ЦП: 4 x i5 (4 ядра) або аналогічний, ОЗУ: 16 ГБ;
  • більше 100 користувачів: масштабована архітектура з високою доступністю.

Я не буду вдавати, що знаю цю тему не більше, ніж ти. Вищезазначені діапазони мені представив наш адміністратор . Якщо на твоєму боці є подібний спеціаліст, я вірю, що ви впораєтеся із завданням. Можливо, це окупиться більше, ніж аутсорсинг послуг встановлення та хостингу. Я закликаю проаналізувати індивідуальні переваги і вимоги та самостійно розрахувати витрати. Організація до організації нерівна, і я не хотів би викреслювати якусь альтернативу. Всі вони мають свої плюси. Я завжди кажу, що саме система (включно з місцем її встановлення) повинна бути адаптована до потреб організації, а не навпаки! Іноді у тебе може просто не бути вибору. Так буває (особливо у великих корпораціях чи державних установах), що класичний On-Premise є просто єдино можливим шляхом.

Встановлення CRM системи – резюме

Встановлення системи — це проста послуга, яку ти можеш попросити як у компанії-реалізатора, так і у фрілансера з відповідним досвідом. Тобі знадобляться навички адміністрування та роботи з базами даних, а також належним чином підготовлена ​​серверна інфраструктура. Власна чи зовнішня. Це залежить від індивідуальних переваг. Не плутай просто встановлення з впровадженням. Останнє, безумовно, більш складний процес, який потребує залучення міждисциплінарної команди спеціалістів. Найкраще брати його з партнером із багатим досвідом і багатим портфоліо пропонованих систем.

У тебе є питання щодо впровадження або встановлення CRM системи?

З задоволенням пораджу. Дай мені знати, коли матимеш час поговорити про це. Знайдеш мій календар нижче.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Maciej Jankiewicz
Прокрутити вгору