- Чому польським підприємцям подобаються IT On-Premise системи? - 24 Вересня 2024
- Переваги співпраці в Scrum. Розробка програмного забезпечення для гнучких організацій - 2 Березня 2024
- Чи є низький код і відсутність коду лише варіаціями на одну тему? - 13 Березня 2023
Настав час мені відкрити тобі таємницю. У eVolpe ми насправді не впроваджуємо програмне забезпечення для компаній, які звертаються до нас за цим. Ми робимо це в першу чергу для… клієнтів наших клієнтів.
Це пов’язано з концепцією Customer Experience, яка передбачає турботу про клієнтський досвід на кожному етапі ділових відносин. Безсумнівно, система, яку ти використовуєш у своїй організації, має величезний вплив.
Я розгорну цю тему в наступних параграфах. Але якщо у тебе немає часу читати, можливо, вас зацікавить додане відео. Я обіцяю тобі, що я не заберу у тебе багато часу.
Що думає клієнт, коли має справу з твоєю CRM системою?
Твій клієнт вступає в контакт із запровадженою системою, коли він заповнює контактну форму, телефонує для пропозиції, проходить наступні етапи Customer Jourey, щоб нарешті зробити покупку. І навіть коли він скаржиться або вирішить зробити ще одну доставку.
Таким чином, можна вважати, що твій клієнт дізнається, чи правильно ти вибрав систему та партнера з впровадження, коли він вступає в активну фазу процесу закупівлі.
Пам’ятай, що це може бути дуже складним і рідко нагадує непорушений цикл. Особливо в B2B. Просто поглянь на цю графіку, запропоновану інститутом Gartner. Тобі не потрібно аналізувати блок за блоком, щоб побачити, наскільки все заплутано.
Яку CRM систему вибрати, щоб вона сподобалася клієнтам?
Тому. Шукай систему, яка пропонує гнучкий підхід і дозволяє відобразити складність шляху клієнта. Якщо я можу щось сказати – подивися програмне забезпечення з відкритим кодом. Ми можемо змінити відкритий код у eVolpe, щоб надати вам рішення, адаптоване до твоїх індивідуальних потреб.
Найкраща система – це та, яка не працює. Коли все як має бути – ніхто навіть не думає коментувати якість послуг, які ти пропонуєш. Навіщо, якщо зворотній зв’язок майже миттєвий, зворотній зв’язок конструктивний і своєчасний, а відповіді на типові запитання можна легко знайти навіть самостійно.
Крім того, я припускаю, що твої клієнти переконаються, що їхні ділові партнери дотримуються положень щодо захисту персональних даних. Вибираючи систему, подумай також про те, як забезпечити безпеку довіреної вам інформації.
Програмне забезпечення, яке ти використовуєш, має бути вбудовано на захищених серверах і забезпечувати реалізацію положень GDPR. Щоб твій клієнт зберігав своє право бути забутим і мав розумну впевненість, що ти захистиш його контактну інформацію.
І ще одне! Не побачиш будь-який Excel або підшивку настільки швидко, щоб відповісти на запит клієнта майже автоматично. Професійна ІТ-система дозволяє це зробити. Деякі навіть пропонують спеціальні механізми штучного інтелекту та роблять певні речі за тебе. Також придивися до таких рішень.
Підсумування
Підсумовуючи, правильно підібрана та професійно реалізована система гарантує твоїм клієнтам:
і перш за все
Ось рецепт справжньої партнерської співпраці!
Якби я хотів вмістити відео в 3 секунди, а не в 3 хвилини, я б просто сказав:
Правильно впроваджена ІТ-система сприяє найвищому рівню клієнтського досвіду.
А ти? У тебе вже є правильний інструмент CRM для твоєї компанії?
Якщо ні – запишися на безкоштовну консультацію за календарем нижче. Ти обов’язково знайдеш відповідну дату. Наш експерт з радістю підкаже, з чого почати.
Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe
- Чому польським підприємцям подобаються IT On-Premise системи? - 24 Вересня 2024
- Переваги співпраці в Scrum. Розробка програмного забезпечення для гнучких організацій - 2 Березня 2024
- Чи є низький код і відсутність коду лише варіаціями на одну тему? - 13 Березня 2023