CRM система для стартапу – як вибрати правильний інструмент?

Sławomir Wnuk

Робота в стартапі може бути дещо хаотичною. Коли ваше повсякденне життя пов’язане з жонглюванням завданнями та відсутністю певного робочого часу, це часто призводить до безладу в документах і даних. Управління цим може зайняти більше часу, ніж потрібно. І все ж, оскільки ти розвиваєш компанію,то також повинен зосередитися на інших речах. Тому для стартапу варто розглянути CRM-систему.

Ти можеш сміливо витрачати час на впорядкування документів на продаж. Залучення клієнтів має бути твоїм пріоритетом.

Як це зробити? Відповідь напрочуд проста – CRM-система для стартапу. Однак ось питання – котру вибрати? Які функції він повинен виконувати? Чи потрібне програмне забезпечення CRM стартапу взагалі? Відповідь може тебе вразити.

Функції CRM-системи для стартапу

Такі функції, як керування клієнтами та воронка продажів, збільшують дохід. Автоматизація робочого процесу або інтеграція з іншими додатками – лише деякі з переваг, які ти можеш отримати при впровадженні системи CRM.

Коли починаєш розвивати свій бізнес, ти, безумовно, більше зосереджуєшся на залученні клієнтів. Це зрозуміло. Контакти та потенційні клієнти – це, мабуть, найважливіша інформація, якою ти володієш. Але пам’ятай, що ти повинен дбати про своїх клієнтів.

grafika przedstawiająca dwie osoby rozmawiające ze sobą. crm для запуску

Тому відповідним інструментом для моніторингу відносин з клієнтами є CRM.

Використовуючи програмне забезпечення, ти можеш легко керувати контактами, які вже отримав. Зберігаючи їх у системі, ти можеш бути впевнені, що нічого не буде втрачено, а правильно оновлюючи історію контактів, знаєш, на якому етапі розмов перебуваєш. І все під контролем.

Про комфорт клієнта варто думати з самого початку існування компанії, адже ти борешся за звичайного підрядника. Завдяки системі CRM у тебе все впорядковано і в потрібних місцях. Щоб подбати про відповідний клієнтський досвід, ти можеш налаштувати сповіщення про зустрічі чи інші важливі справи, пов’язані з клієнтом. Ти можеш бути впевнений, що нічого не забудеш і що твій клієнт відчує турботу.

Хороший досвід роботи з компанією точно допоможе. Думка клієнтів впливає на думку вашої компанії, тому варто з самого початку подбати про контакти з клієнтом.

Допомога в організації даних

Додаток CRM оптимізує бізнес-операції, централізує взаємодію з клієнтами, продажі та маркетингові процеси, а також обслуговування та підтримку в одному місці. Ти можеш організовувати команди та ставити завдання, щоб підвищити видимість і прозорість твоєї організації.

Інтеграція з соціальними мережами, електронною поштою (Google або Outlook) та іншими інструментами забезпечує ефективний потік даних до системи CRM. Коли вся інформація надходить до одного джерела та обробляється внутрішньо, все стає більш організованим.

Поліпшена віддалена робота

Домашній офіс у нас вже в крові. Не очікується, що компанії відмовляться від віддаленої чи хоча б гібридної роботи. Тому найкраще інвестувати в програмне забезпечення CRM на самому початку створення свого бізнесу, яке полегшить багато аспектів роботи поза офісом.

Додаток CRM надає всій команді кращий доступ до інформації в реальному часі про клієнтів, транзакції, призначені завдання та проекти. Завдяки цьому кожен знає, над чим працює і має працювати.

grafika przedstawiająca osoby pracujące w gomu. crm для запуску

Така організація роботи корисна не тільки при віддаленій роботі, а й коли вся команда знаходиться в офісі. Завдяки чіткому розподілу завдань між конкретними людьми не виникає непорозумінь і кожен знає, що йому належить. А в разі виникнення проблем хтось інший може взяти на себе роботу без втрати важливих даних.

Підвищуй свою продуктивність

Інструмент підвищення продуктивності допомагає виконувати роботу. Сповіщення про надсилання наступного електронного листа, надання детальної історії покупок клієнта та можливість відстеження транзакцій у воронці продажів – лише кілька способів полегшити роботу твоєї команди.

зображення людини, яка виконує кілька завдань. crm для запуску

Завдяки тому, що уповноважені особи вашої компанії мають доступ до даних, не виникне проблем із передачею завдань чи обслуговуванням клієнтів, якщо хтось із команди піде у відпустку чи змінить роботу. Залишається безперервність у вирішенні конкретного завдання, і якщо нова людина потребує точної інформації, то знайде її в історії контактів. Все в одному місці і під рукою.

Збільште свої доходи завдяки CRM системі

Рішення CRM допомагає збільшити доходи за рахунок оптимізації бізнес-процесів і автоматизації управління завданнями. Рішення CRM допомагає збільшити доходи за рахунок оптимізації бізнес-процесів і автоматизації управління завданнями. Кращі контакти підвищать ваш коефіцієнт конверсії продажів. Це змусить твою компанію заробляти більше, а це те, що означає кращий дохід, чи не так?

Підсумування

CRM-система – це інвестиція у відповідні контакти з клієнтом, і такі контакти потрібно підтримувати на найвищому рівні з самого початку. Тому варто працювати над програмою CRM з самого початку.

Програмне забезпечення CRM – це чудова інвестиція для початку, яка допоможе тобі почати свій бізнес.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Sławomir Wnuk
Прокрутити вгору