Записи контактів між співробітниками

Kamil Ograbisz

Відстеження взаємодії співробітників. Чи? як? Коли?

Як і багато інших компаній, які працювали віддалено під час пандемії, eVolpe вже (частково) працює з офісу. Марцін Ружанський нещодавно написав про наш офіс Re-Entry. Говорили про невеличку перебудову та нові санітарні правила. Все це заради нашої спільної безпеки. Як і належить технологічній компанії, організаційні зміни також відобразилися на системах, які ми використовуємо. Сьогодні я розповім вам трохи більше про рішення для управління людським капіталом і про нову функцію для важких часів – функцію відстеження взаємодії співробітників.

Чи варто фіксувати контакти між співробітниками в епоху коронавірусу?


Контакти між співробітниками необхідно фіксувати через зберігається (поки що) небезпеку зараження коронавірусом. Доступ до інформації про зустрічі між співробітниками може сприяти обмеженню можливого спалаху захворювання. Слід враховувати конфіденційність інформації та отримати відповідні згоди на її зберігання. Все це найзручніше організувати у відповідній системі управління людським капіталом.

Нещодавно ми запитали в LinkedIn про правомірність запису контактів між співробітниками після повернення в офіс (під час пандемії коронавірусу). Аж 47% людей, які проголосували в опитуванні, вирішили, що це варто зробити заради безпеки колег. Цікаво, що рівно вдвічі більше висловили сумніви правового чи організаційного характеру. Для тих, хто побачив у цьому цінність або принаймні зацікавився темою – кілька слів на завершення.

Чому варто (тимчасово) записувати контакти між співробітниками?

Тема досить суперечлива. Багато залежить від намірів і практичного підходу до зберігання конфіденційної інформації. Для цілей цієї статті припустімо оптимістичний сценарій. Роботодавець не веде прихованого стеження, а працівник задля загальної безпеки охоче ділиться інформацією про контакти з іншими членами колективу. Чому варто тимчасово дати шанс цьому підходу?

Деякі організації вже знають про це. На дискусійних групах для HR-ентузіастів і практиків я читав про спільні столи, файли Excel, блокноти та подібні способи збору інформації про зустрічі – як заплановані, так і випадкові.

Керівники хочуть знати, хто і з ким ділив простір, щоб ефективно визначити групу ризику в разі позитивного тесту на коронавірус. Ясно. Знання цього допомагає захистити решту команди від захворювання. Це має сенс, особливо у великих організаціях, де деякі співробітники взагалі не бачать один одного, і вірус, хоч і швидкий, не мав шансу охопити, наприклад, людей у ​​другу зміну або тих, хто все ще працює віддалено (наприклад, якщо гібридний офіс проти домашнього офісу). Правильна функція допомагає визначити, кого потрібно перевірити та помістити на карантин.

Як це може працювати в системі?

Я згадав спільні файли і блокноти … Мені здається, що в 2020 році для цього краще мати відповідний додаток. Система HCM дуже добре працює в eVolpe протягом тривалого часу. Саме в ньому ми розбирали всі питання, пов’язані з т. зв м’який HR. З нагоди пандемії та визнаної необхідності фіксувати контакти між співробітниками – ми вводимо в дію абсолютно новий механізм.

Відстеження взаємодії співробітників – це функція, яку ми розробляємо спільно з командою MintHCM. Він полягає у зв’язуванні записів: користувача та плану роботи. Це безпосередньо пов’язано зі сферою управління робочим часом (Time Tracking). Під час затвердження плану ти отримує можливість вказати людей, з якими ти зустрічався. Механізм звітності програми дозволяє аналізувати такі з’єднання у разі розпізнаного випадку зараження. Програмне забезпечення використовується для створення точної мережі з’єднань. Таким чином ти отримаєш інформацію про те, хто і з ким мав справи у вказаний період. Можна простежити не лише прямі, а й непрямі шляхи контакту між зараженою людиною та рештою команди.

Підсумування

Підсумовуючи, контакти між співробітниками необхідно фіксувати через зберігається (поки що) небезпеку зараження коронавірусом. Доступ до інформації про зустрічі між співробітниками може сприяти обмеженню можливого спалаху захворювання. Слід враховувати конфіденційність інформації та отримати відповідні згоди на її зберігання. Все це найзручніше організувати у відповідній системі управління людським капіталом.

Потрібне програмне HR-рішення?

Я радий розповісти вам більше про можливості MintHCM і механізм відстеження взаємодії співробітників.

Зв’яжися з нами за допомогою форми нижче.

Давайте поговоримо про MintHCM!

Я зв’яжусь з тобою протягом 24 годин.

Kamil Ograbisz
Прокрутити вгору