Як виглядає співпраця з CRM Software House?

Sławomir Wnuk

Систему CRM можна винайти заново. Повністю з нуля або з використанням відкритого вихідного коду, доступного на ринку. В обох випадках проект можна розвивати в будь-якому напрямку.

Якщо твої потреби значні – найкраще скористатися підтримкою досвідченого CRM Software House Компанія-реалізатор – польськомовна.

Нижче я описую, як це виглядає у співпраці з eVolpe.

Етапи співпраці з компанією-реалізатором

Співпраця з компанією-впроваджувачем для створення CRM-системи під потреби Твоєї компанії проходить у декілька етапів. Ноу-хау організації такого типу може дещо відрізнятися. Найкраще, якщо я повернуся до свого подвір’я.

Оціни сам чи підходить ця формула, якщо ти зацікавлений в придбанні програмного забезпечення CRM. Ось кілька кроків, які слідують у проекті впровадження.

№ 1 Консалтинг

Етап профконсультації по Реалізація починається з першої розмови після виявлення інтересу до пропозиції. Консультант, з яким ти розмовляєш, спробує виконати початкові вимоги. Для цього він задасть тобі кілька запитань. З ними варто ознайомитися, перш ніж брати трубку. Нижче наведено корисне посилання.

9 pytań, na które musisz się przygotować, zanim do mnie zadzwonisz

Після визначення бажаного напрямку розвитку проекту можна очікувати подробиць щодо подальшої співпраці. Ми підтримаємо тебе у виборі правильної системи. Ми також представимо відповідний інструмент та можливості його розширення. Ти також отримаєш конкретну пропозицію, адаптовану до твоєї бізнес-моделі, запланованого бюджету та бажаної дати впровадження. Усе це, звичайно, також у контексті повідомлених вимог до обладнання, ІТ-середовища, бажаного варіанту розміщення та методології реалізації.

Кінцевим результатом етапу консультування є визначення функціональних можливостей програмного забезпечення та зазначення областей, які потребують модифікації, а також необхідної інтеграції з іншими ІТ-інструментами.

Також для бажаючих можуть бути організовані додаткові факультативні майстер-класи. Вони використовуються для ознайомлення з ідеєю CRM і системними можливостями (System Overview) або для визначення додаткових бізнес-потреб і системних вимог (Product Discovery).

Коли ми знайомимось і хочемо співпрацювати далі, ми переходимо до фази «впровадження системи».

Зазначені в статті етапи взаємопроникають. Я описую їх окремо, щоб пояснити тобі весь процес. На практиці межі дуже мінливі, і якщо тобі знадобиться додаткова підтримка на пізнішому етапі, наприклад, на вищезгаданих семінарах, ми завжди можемо повернутися до цього.

# 2 Впровадження системи

Сучасний спосіб реалізації проектів впровадження передбачає гнучкий підхід. У eVolpe реалізація програмного забезпечення відповідає практиці під назвою Scrum. Варто ознайомитися з чинними правилами та підготуватися до активної участі в проекті.

Проте все починається з підписання відповідного договору…

Договір про виконання

Договір на реалізацію – це твоя безпека в разі відмови від проекту. Документ підписується перед початком будь-якої оплачуваної діяльності. Пам’ятай, що nи можеш відмовитися від реалізації в будь-який момент. Договір вимагає, щоб оплата здійснювалася тільки за вже виконану роботу. У разі відмови система в поточному стані залишиться у вашому повному розпорядженні.

Аналіз перед впровадженням.

Наступним етапом є семінар у клієнта (або віддалений), який називається попереднім впровадженням. Далі розглядаються найважливіші аспекти діяльності компанії. Аналітик має час дізнатися про твій індивідуальний бізнес-процес. При цьому виявляються потреби всіх ключових користувачів системи. Також визначаються головні цілі впровадження, розпізнаються необхідні функції та розробляються правила процесу, які слід відтворити в системі.

Оцінка

Після внутрішньої зустрічі з міждисциплінарною командою розробників ми будемо готові надати вам приблизну оцінку та беклог історій користувачів, які потрібно виконати в проекті.

Найкраще зводити рахунки з Time & Material, тобто тільки за той час і ресурси, які ти витрачаєш. Перед тим, як ми приступимо до виконання робіт, ти отримаєш інформацію про орієнтовний час, необхідний для виконання окремих покращень, вартість окремих елементів, поділ проекту на більш дрібні частини та верхню межу бюджету (на систему в прийнятій формі) .

Ти також можеш розраховувати на зобов’язання завершити реалізацію протягом визначеного терміну (за умови, що обсяг робіт не буде розширено за твоїм запитом).

Чи знаєш ти, що…

Підхід scrum передбачає можливість внесення змін на кожному етапі проекту.

Розрахунок здійснюється на основі часу та матеріалів, що означає, що ти платиш лише за час і ресурси, витрачені під час спільно скоординованих аналітичних і розробних робіт.

Впроваджувальні роботи

У Scrum все відбувається циклічно. Ми складаємо план, працюємо з кодом, тестуємо ефекти, затверджуємо приріст і знову радимося, що робити далі.

Я пишу у множині, тому що я також маю на увазі представника твоєї компанії, тобто Product Owner, який так само залучений до проекту, як і наші розробники та аналітики.

Ось що ми робимо на етапі реалізації:

  • Реалізація в спринтах
  • Вибір функцій для системи на основі поточного досвіду користувача
  • Прийняття приростів в систему клієнтом
  • Безкоштовний контроль обсягу та послідовності виконуваних робіт

Чи знаєш ти, що…

Ти також можеш працювати в системі, що будується, в очікуванні наступних запущених функцій.

Цей варіант називається MVP – Minimum Viable Product.

Випробувальні тести

Кожен функціонал, створений програмістами, повинен бути протестований. Ти також маєш цю опцію в окремому екземплярі системи. Це така безпека, що незатверджені функції не переходять у виробництво.

Початок виробництва

Ми говоримо про систему Go-Live, коли ти починаєш використовувати програмне забезпечення активно, «продуктивно». Пізніше його можна розвинути. Але саме з цього дня відзначається завершення впровадження і перехід до етапу обслуговування. Хоча двостороння угода іноді може ввести інше визначення. Все залежить від наших домовленостей.

№ 3 Навчання

Після або безпосередньо перед початком виробництва відбувається навчання для користувачів і адміністраторів. Це необов’язковий етап, але я його точно рекомендую. Таким чином співробітники вашої компанії знайомляться з функціями програмного забезпечення, що поставляється. Завдяки навчанню ти полегшуєш їм адаптацію до нового способу роботи (прийняття користувача). І чим раніше вони навчаться цим користуватися, тим швидше ти побачиш повернення своїх інвестицій.

#4 Сервіс

Після завершення впровадження в завдання CRM Software House входить підтримка коректної роботи екземпляра в затвердженому стані та його подальший розвиток на основі контракту на обслуговування або нового замовлення. Це робиться на умовах, зазначених у SLA.

Як стандарт, у співпраці з eVolpe, підтримка, консалтинг або т.зв невеликий розвиток припадає на Time & Material. Команда розробників також на етапі обслуговування – продовжує роботу в Sprints. Таким чином, постімплементаційна співпраця оманливо нагадувала стадію імплементації, але для порядку вона оформлена окремою угодою. Це тому, що частота твоїх замовлень зазвичай падає.

Тобі потрібна додаткова інформація?

Запишися на індивідуальну консультацію до експерта eVolpe.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Sławomir Wnuk
Прокрутити вгору