Forrester Wave™: основні рішення CRM. Маємо результати звіту за 3 квартал 2022 року!

Sławomir Wnuk

Тобі цікаво, хто зараз лідирує в рейтингу CRM систем? Яка технологія привернула увагу професіоналів і аналітиків ринку? А в що коштує вкладати бюджет, виділений на останній квартал року? Останній звіт «The Forrester Wave: Core CRM Solutions» дає відповідь. У нас є результати для тебе.

The Forrester Wave™: як системи розбиті у звіті

Forrester Research оцінило 11 найкращих CRM-рішень за 35 різними критеріями. Звіт показує, як конкретні постачальники справляються з конкурентами. Він розкриває сильні та слабкі сторони рішень, які вони створюють. Список покликаний допомогти клієнтам вибрати правильну систему CRM для них.

Як і Gartner, який розділив системи на чотири категорії, The Forrester Wave виділяє такі групи: претенденти, претенденти, сильні виконавці, лідери.

Найпростіший спосіб відрізнити їх, подивившись на таблицю нижче.

лісова хвиля

Наші партнери в списку Core CRM Solutions

Рекомендую звернути увагу на передостанню категорію – Strong Performers. До цієї категорії потрапили три організації, партнером яких є eVolpe. Це Zendesk, SugarCRM і Creatio. Кожна із систем була оцінена користувачами по достоїнству. Також було створено опис, щоб обґрунтувати, чому програмне забезпечення включено до цієї категорії.

Creatio

Creatio, безсумнівно, найближче до Лідерів. Рішення, яке пропонує інноваційну технологію з низьким кодом/без коду, яке стає все гучнішим і гучнішим, було ще раз оцінено у звіті Forrester Wave. Додаток оцінили за бачення системи, яка оснащена інтуїтивно зрозумілим інструментом BPM для створення автоматизації без залучення розробників. Як зазначається у звіті, це бачення також представлене іншими компаніями, але саме Creatio найкраще підтримує та реалізує його.

Варто звернути увагу на цей тип CRM, тому що це не перший випадок, коли технологія низького/без коду була оцінена Forrester. Creatio регулярно потрапляє в чарти з 2018 року.

Створення Forrester Wave

SugarCRM

Друге рішення, яке з’явилося в категорії Strong Performers – SugarCRM. Рішення зайняло нижчу позицію, ніж технологія Creatio, але все ще має сильні позиції. Ця програма була визнана за розширення співпраці з ШІ в CRM. Сфера діяльності штучного інтелекту, що розвивається, дозволяє автоматизувати велику кількість функцій, таких як: безкодовий дизайн, контроль співпраці з постачальниками або звітування про досягнуті цілі продажів.

Великою перевагою SugarCRM є велика база B2B клієнтів, орієнтованих на бізнес, виробництво та технології – 4000 у понад 120 країнах. Більшість із них використовують Sugar Sell and Serve. Як бачите, нехитра та інтуїтивно зрозуміла CRM може виграти навіть у лідерів ринку.

SugarCRM Forrester Wave

Zendesk

У списку також є рішення, запропоноване Zendesk. Програмне забезпечення було класифіковано на межі між Challengers і Strong Performers. Zendesk оцінили за поширення багатоканального спілкування з клієнтами. Виробник чудово розуміє важливість обслуговування клієнтів у бізнесі. За словами Forrester, Zendesk явно прагне стерти межу між продажами та обслуговуванням клієнтів у довгостроковій перспективі.

Бачення Zendesk має бути особливо привабливим для клієнтів, які зосереджуються на цифровізації свого бізнесу та інвестують у рішення, які допоможуть їм це зробити. Зараз виробник орієнтується на ринок середніх компаній і саме для них він присвячує свої рішення.

Зендеск Forrester Wave

А як щодо лідерів?

Кваліфікатор лідерів включає системи, які радше очікують усі: Microsoft, Salesforce, Oracle та Pegasystems. Варто зазначити, що всі ці системи, на жаль, є «закритими», тобто неможливо внести в них зміни чи розширити їх певними функціями. Однак вони все ще дуже популярні, і їх використовують багато великих компаній.

Підсумування

Дивлячись на звіт, не залишається нічого іншого, як радіти, що системи, з якими ми співпрацюємо, розвиваються та успішні.

Якщо ви бажаєте прочитати звіт і проаналізувати його детально, ти можеш знайти його за цим посиланням.

І якщо тобі потрібна допомога у виборі системи або хочеш дізнатися трохи більше про Creatio, SugarCRM або Zendesk, будь ласка, зв’яжися зі мною або іншими торговими посередниками eVolpe. Ми раді відповісти на запитання.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Sławomir Wnuk
Прокрутити вгору