Сучасна CRM – особливості систем нового покоління

Sławomir Wnuk

Як часто ти змінюєш телефон, щоб скористатися перевагами сучасних функцій? Свідком скількох технологічних стрибків ти можете сказати що був\була?

Просто подивися на графік нижче. Ніщо подібне до цієї картини не змушує мене усвідомити плин часу.

сучасний crm
istockphoto.com

Сучасна CRM система

Нікому не потрібно пояснювати, що у випадку з телефоном варто слідувати технічному прогресу.

Нам цікаво подивитися, що Apple покаже на наступній конференції.

Я думаю, що у тебе, як і у мене, були або були принаймні деякі з представлених вище моделей.

А як справи з CRM-системою у твоїй компанії? Ти використовуєш сучасний інструмент або застаріле програмне забезпечення, реалізоване більше десяти років тому, яке ніхто навіть не оновлював протягом тривалого часу?

Не зрозумій мене не правильно. Я не маю на увазі замінювати твою CRM на нову кожні два роки; як ми звикли купувати телефони, продовжуючи передплату.

Однак час від часу оновлення екземпляра стане в нагоді. Адже більш висока версія системи означає підвищену безпеку даних. І звісно – сучасні функції, які приносять прибуток.

Було б добре замінити всю систему, якщо ти використовуєш випуск, який не підтримується навіть самим виробником.

SugarCRM Community Edition є хорошим прикладом. Підтримка спільнотної версії програмного забезпечення припинилася в 2017 році. Якщо ти все ще користуєшся цією системою – настав час інновацій! Тим більше, що SugarCRM сильно розвинувся. І в його пропозиції ти знайдеш багато далекоглядних * рішень.

Насамперед…

Чи знаєш ти, що…

* SugarCRM – незмінно протягом 9 років – вважається провидцем програмного забезпечення для управління взаємовідносинами з клієнтами.

Джерело: Gartner Inc., Magic Quadrant for Sales Force Automation

сучасний crm

Сучасні CRM – особливості

Давай домовимось про зустріч, сьогодні тобі недостатньо тільки стандартних функцій CRM. Настав час почати йти в ногу з технологіями, розробленими для покращення відносин із клієнтами. Шкода не скористатися.

Ось чим виділяється програмне забезпечення 2021/2022.

Сучасна CRM система має зручний інтерфейс

Донедавна, тому що я пам’ятаю момент, коли я приєднався до команди eVolpe 5 років тому – дружній інтерфейс сприймався як непотрібне доповнення. Особливо на польському ринку. Функціональність системи мала набагато більше значення, ніж її естетика та користувацький досвід.

Мовляв, через відсутність ліцензійних зборів і широкі можливості відкритого коду – варто відмовитися від надмірних очікувань щодо зовнішнього вигляду системи. Як виявилося, 5 років достатньо, щоб спостерігати технологічний стрибок і в частині програмного забезпечення CRM.

І це неозброєним оком!

Сьогодні, коли я пишу цю статтю, сучасний інтерфейс є дуже важливим елементом програмного забезпечення для адаптації користувачів. Вся стратегія Customer Relationship Management впроваджується в організації набагато швидше, якщо ми робимо роботу з системою приємнішою. Нема чого приховувати, важливу роль тут відіграє акуратний, добре продуманий графічний інтерфейс користувача.

Це нещодавно усвідомив виробник системи SuiteCRM. За кілька днів відбудеться прем’єра цього культового програмного забезпечення в новій візуальній версії. Я з нетерпінням чекаю моменту, коли версія 8, яка була анонсована протягом деякого часу, завершить розповідь про своєрідну > UX». Давно пора, щоб цей корисний інструмент став настільки ж практичним і естетичним.

https://twitter.com/SuiteCRM/status/1455852299797020674

Деякий час тому розробники систем SugarCRM, Zendesk і SpiceCRM засвоїли урок про важливість інтерфейсу користувача. Всі вони вже давно піклуються про сучасний вигляд програми.

Як згадувалося вище, SugarCRM повністю відмовився від застарілої версії спільноти та зробив вибір на користь далекоглядного переходу до хмари та Customer Experience. Це відображено в абсолютно новому асортименті продуктів для роботи з клієнтами на кожному етапі його розвитку.

Мені не потрібно нікого переконувати в якості інтерфейсу Zendesk. Хто знає цю систему, той найбільше з нею асоціюється. Це одна з компаній на ринку, яка задає тренди в цій галузі. Я можу сміливо сказати, що Zendesk був винайдений з думкою про користувача. Просто подивися, як виглядає ДЕМО-версія. Ти просто хочеш скористатися таким додатком!

Нарешті, SpiceCRM. Інструмент дещо іншого класу, призначений для іншого типу клієнтів, ніж Sugar або Zendesk. Але ти тільки подивися, як це виглядає!

Адаптивний дизайн SpiceCRM

Творці системи використовували бек-енд SugarCRM CE, але замінили застарілий фронт. Сучасний інтерфейс користувача SpiceCRM є результатом технології, винайденої Google під назвою Angular і відомої з системи Salesforce – Lightning Design System. Це поєднання – запорука успіху!

Сучасна CRM система є мобільною

Я почав цю статтю з аналогії з ринком телефонів неспроста. Мобільні пристрої стали частиною нашого повсякденного життя. Ми використовуємо їх не тільки для здійснення дзвінків, а й для фотографування, покупок, перегляду фільмів, прослуховування музики… Тепер ти можеш використовувати їх і під час виконання обов’язків торгового представника.

Від твого провайдера очікуй принаймні чуйності програми, щоб її можна було використовувати на телефоні у вікні браузера. Таке рішення є певним мінімумом, який повинен вимагатися від сучасної CRM системи.

Але я думаю, що це, як і недоопрацьований інтерфейс, скоро увійде в історію IT-систем. Звичної чуйності погляду нам вже недостатньо. Мобільний додаток CRM на наших очах стає стандартом. Виробники, які ще не пропонують цього, обов’язково повинні наздогнати.

А гнатися є за ким. SugarCRM навіть має автономну програму у своєму портфоліо. Це означає, що ти можеш працювати з ним без доступу до мережі, наприклад, під час подорожей, польових робіт або тривалого відключення (ти, мабуть, чув про прогнозовані відключення електроенергії цієї зими).

Більше про переваги мобільної CRM у статті мого колеги Мацея. Запрошую до прочитання, якщо вам цікава ця тема.

Сучасна CRM пропонує функції BI та AI

Сучасна система CRM повинна пропонувати щось більше, ніж стандартний модуль звітів. У 2022 році ти можеш сміливо очікувати рішень на межі BI та AI. Принаймні від таких лідерів ринку, як SugarCRM. Мені також буде легше на його прикладі пояснити, що я маю на увазі.

Business Intelligence (BI) — це технологічні рішення, які підтримують прийняття аналітично обґрунтованих бізнес-рішень. Звичайно, для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Суть полягає в тому, щоб ефективно збирати, організовувати, заповнювати та правильно візуалізувати дані з багатьох джерел. Замість стандартних гістограм ти отримаєш контекстне уявлення про стан компанії та відносини з клієнтами.

Функцію BI можна запустити в системі CRM, наприклад, завдяки інструменту Sugar Discover. Це дає вам змогу зрозуміти коефіцієнти конверсії та інші KPI, а також надає безцінне розуміння тенденцій і основної динаміки доходу. Він також пропонує можливість керувати MBE (керування за винятком), дозволяє відстежувати показники 24/7 і сповіщає вас про тривожні відхилення. Сподіваюся, ти бачиш цінність цього.

А коли ваші потреби в аналітиці даних стануть ще більш просунутими, запитай свого консультанта щодо впровадження штучного інтелекту.

SugarCRM також пропонує інструмент такого типу. Sugar Predict, тому що ми говоримо про нього, є механізмом бізнес-прогнозування на основі штучного інтелекту, який нещодавно був включений до системи Sugar Sell (sugar CRM, доступний у хмарі).

Він дозволяє швидко оцінити потенціал воронки продажів і зробити точний прогноз майбутніх угод. Він підтримує розвиток компанії, аналізуючи дані з внутрішніх і публічних джерел. Це також дозволяє створити ідеальний профіль клієнта (ICP) і точно передбачити, який клієнт з більшою ймовірністю здійснить наступну транзакцію.

Я розумію, що це набагато складніша тема. Якщо ти зацікавлений, найкраще домовитися про консультацію з нашим фахівцем. Потім ми відповімо на твої запитання в контексті окремого випадку компанії, якою ти керуєш чи працюєш в ній.

Сучасна система CRM – лише елемент стратегії Customer Experience

У багатьох випадках CRM недостатньо для залучення та утримання клієнта. Найкраще, якщо діяльність на етапі продажу доповнюється цілісною маркетинговою стратегією та професійним післяпродажним обслуговуванням. Це впливає на весь клієнтський досвід і підвищує ймовірність укладення та підтримки довгострокової співпраці. В ідеалі створення позитивного клієнтського досвіду здійснюється за допомогою сучасного програмного забезпечення.

Звичайно, CRM система використовується під час торговельних переговорів. Послідовний і добре продуманий маркетинг теж не менш важливий у наш час. Ти можеш реалізувати це за допомогою програмного забезпечення Marketing Automation.

Це означає, що тобі не потрібно весь час стежити за колись розробленими видами діяльності. Тобі не потрібно заходити в програму щодня, щоб вручну надіслати стандартне повідомлення всім новим клієнтам. Продумай окремі етапи виховання лідерів і розробіть відповідну кампанію – і завдяки Marketing Automation все відбудеться без вашої участі. На основі визначених умов. Система також фіксуватиме: відвідування вашого веб-сайту, заповнені форми, завантажені вкладення, відкриті та проігноровані електронні листи, оброблятиме спливаючі вікна, цільові сторінки та створюватиме відповідні звіти про ефективність онлайн-маркетингу у вашій компанії.

Не буду повторюватися, для чого потрібна CRM. Це було тут стільки разів, що тобі, можливо, вистачить мене. Просто подбай про обслуговування клієнтів, і твоя стратегія CX буде завершеною. Ти можеш зробити це за допомогою програмного забезпечення служби підтримки клієнтів. Іноді також кажуть: підтримка клієнтів.

Зрештою, ти не можеш дозволити, щоб оперативні міркування затьмарили цінність ваших продуктів і послуг і вплинули на досвід клієнтів. Ти можеш оптимізувати процес обслуговування клієнтів, використовуючи такі функції, як: обробка квитків, інтеграція з чатом, електронною поштою, порталом для клієнтів і системою колл-центру, звіти про задоволеність продуктом або послугою, продуктивність команди, час відповіді та інші відповідні KPI. Останнє викликає великий інтерес у керівного складу та правління.

Нема чого чекати

У бюджеті на новий рік обов’язково заплануй кошти на апгрейд інстанції або заміну застарілого ПЗ на сучасну CRM-систему.

Можливо, ти ще знайдеш для цього час у цьому кварталі?

Дай мені знати, якщо я можу допомогти. Я залишаю відповідну форму нижче.

Sławomir Wnuk
Прокрутка до верху