Програмне забезпечення CRM – система, яка змінюється разом з тобою

Maciej Jankiewicz

Чи можеш ти уявити бізнес без CRM-системи? Збережи усе в електронній таблиці або традиційному календарі. Дивлячись на звички, можливо, ніхто з нас не знає, як би виглядало управління компанією без CRM. Якщо ти скажеш, що система управління взаємовідносинами з клієнтами зробила революцію у світі відділу продажів і маркетингу, це все одно, що нічого не сказати.

Ти, мабуть, не уявляєш можливості роботи з клієнтами без CRM-системи, яка у тебе завжди відкрита перед очима. Чесно кажучи, я теж. Працюючи з цією системою так довго (від різних виробників), я не можу уявити, що я б не використовував цей інструмент. Програмне забезпечення CRM – велика підмога в роботі для всіх, не тільки в продажах. Ведення бізнесу без нього, безумовно, є великим викликом, і навіщо їх додавати?

SugarCRM залишається лідером

Програмне забезпечення CRM змінюється разом з користувачем, оскільки виробники адаптуються до вимог. Якщо кілька компаній просять конкретне рішення, чому б не надати його всім? Коли я пишу про це, перше програмне забезпечення, яке спадає на думку, це SugarCRM.

Кілька років тому ми опублікували запис у блозі eVolpe про те, як змінився Sugar за останні 10 років. Готуючись до написання цього тексту, я прочитав згадану статтю. Дивлячись на зміни, які відбулися в самій Sugara протягом десяти років, ти можеш побачити, наскільки це програмне забезпечення «слідує» користувачам.

Найбільшою зміною, яка відбулася в Sugara, є, безсумнівно, відмова від Community Edition. Серйозно ця стратегія почала працювати в 2013 році. Відтоді не було сенсу пропонувати клієнтам безкоштовну версію, оскільки вона була дуже обмеженою.

Комерційна версія з відкритим вихідним кодом мала бути програмним забезпеченням, яке сподобається трейдерам. Дивлячись на результати таких звітів, як Gartner або Raport CRM Technology Value Matrix, Sugar досяг успіху. Система регулярно визнається лідером у рейтингах і звітах. І, чесно кажучи, це не дивно, дивлячись на рішення, які він представляє. Деякий час тому ми представили нову функцію SugarLive, яка полегшує спілкування в режимі реального часу між трейдером і клієнтом.

Інтерфейс SugarCRM, програмне забезпечення vrm представлені в тексті.

Програмне забезпечення CRM під банером Sugara постійно змінюється, також коли справа стосується UX. Постійно змінений і оновлений інтерфейс, який йде в ногу з сучасними тенденціями і просто не нудний, є хорошим прикладом того, що виробники йдуть в ногу з часом. Завдяки цьому зовнішній вигляд системи залишається цікавим. Це підтверджується відгуками користувачів про те, що Sugar є одним із найбільш інтуїтивно зрозумілих програм CRM, які вони використовують. Стикаючись з ним близько 5 років, я погоджуюся з цим твердженням. Цікаво, що Sugar анонсувала чергове оновлення свого інтерфейсу користувача, на перший квартал цього року, нічого іншого не залишається, як чекати змін.

Розуміння потреб клієнта

Прикладом того, що CRM-системи стають все більш адаптованими під клієнта і просунулися далеко вперед, є Zendesk. Використовуючи це програмне забезпечення CRM як приклад, ти помітиш, як довго розвивався цей клас систем. Програма для управління продажами (CRM) і обслуговування клієнтів. Zendesk Sell швидко впроваджується, простий та інтуїтивно зрозумілий у використанні, що, безсумнівно, є перевагою програмного забезпечення.

Дивлячись на цю систему, відразу видно, що вона прозора. Людям, які працюють над цим програмним забезпеченням CRM, неможливо заперечити, що вони присвятили багато часу та енергії, щоб зробити інтерфейс користувача інтуїтивно зрозумілим. Сучасний вигляд, безсумнівно, є сильною стороною програмного забезпечення. Що й не дивно, адже давно відомо, що творці прагнуть до максимально дружньої та зручної системи. Усе це для покращення роботи продавців та агентів з обслуговування клієнтів. Як наслідок, завдяки Zendesk робота безпроблемна та надзвичайно ефективна.

Інтерфейс Zendesk, програма crm представлена ​​в тексті.

Щоб відповідати очікуванням клієнтів, Zendesk також запустив платформу самообслуговування (Guide). Завдяки порталу клієнти зможуть самостійно без додаткової участі обмінюватися інформацією про вашу компанію та отримувати відповіді на найпопулярніші та поширені питання. Там доступна інформація про елементи пропозиції, платежі, роботу окремих функцій або створення політики обробки даних. Крім того, ти можеш створити інформаційний центр для власних потреб і замість того, щоб пояснювати складні питання телефоном чи електронною поштою, направити клієнта туди, де актуальна інформація доступна під рукою. І якщо це тебе ще не переконало, за допомогою Zendesk ти можеш створити форум (Gather).

Zendesk – багатофункціональна система, яка допоможе організувати роботу твоєї компанії. Завдяки інтуїтивності та прозорості системи користуватися нею – суцільне задоволення. Завдяки всьому цьому процес реалізації дуже швидкий і приємний.

Підсумування

CRM-система – це інструмент, який закрутив світ менеджменту. Зізнайся, ти не можеш уявити роботу без нього. Я також ні. Я багато років працюю з системами, і кожен раз, коли я думаю, що виробники мене вже не здивують, виходить щось нове. Кожного разу це особливість, яка пробуджує нову цікавість і нові можливості.

CRM-системи змінили обличчя однієї компанії. Я не знаю, чи багато користувачів могли б зараз повернутися до своїх попередніх організаційних звичок. Захоплююче дізнаватися про системи, які супроводжують нас щодня, і якось з гордістю дивитися на функції, додані в них завдяки користувачам, адже кожен має вплив на програми, з якими ми працюємо.

А тема CRM програмного забезпечення надзвичайно обширна. Якщо ти зацікавлений, домовся про безкоштовну консультацію.

Зареєструйся на консультацію з експертами по впровадженню eVolpe

wybierz termin
Maciej Jankiewicz
Прокрутити вгору