Хороші практики використання CRM системи

На нашому блозі ми неодноразово писали про різні етапи впровадження CRM на підприємстві. Щоб забезпечити найвищий рівень ROI (return on investment), тобто повернення інвестицій, необхідно також правильно попрактикуватися в роботі з […]

Хороші практики використання CRM системи Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Приклади CRM-систем, які змінюють бізнес-реальність на краще

Корисно знати приклади CRM-систем, які змінюють або створюють бізнес-реальність. Виберіть одну з наведених нижче, якщо ти дбаєш про те, щоб керувати сучасною компанією, дружньою до клієнтів. І так. Я знаю,

Приклади CRM-систем, які змінюють бізнес-реальність на краще Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Впровадження CRM системи

Як впровадити CRM систему, щоб гарантувати майже 900% повернення інвестицій? Впровадження CRM-системи – це багатоетапний процес впровадження програмного забезпечення для управління відносинами з клієнтами в організації. Це може бути досить

Впровадження CRM системи Czytaj więcej »

Скільки коштує впровадження CRM системи?

Витрати на впровадження CRM-системи є предметом річки. На жаль, простої і короткої відповіді на питання, скільки це буде насправді, немає. Однак я не хочу продавати вас твердженням «зв’яжися з нами,

Скільки коштує впровадження CRM системи? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

CRM для автомобільної промисловості. 5 кроків до управління продажами вантажівок

Як досягти успіху в продажі комерційного транспорту завдяки CRM-системі? Керуючи бізнесом, пов’язаним із розповсюдженням рішень для галузі TSL (транспортно-експедиторська логістика), ти, мабуть, намагаєшся не відставати від надзвичайно динамічного ринку, де

CRM для автомобільної промисловості. 5 кроків до управління продажами вантажівок Czytaj więcej »

Janusz Sobczak

Чому польським підприємцям подобаються IT On-Premise системи?

Ти, мабуть, був на презентації ІТ-системи, розміщеної в хмарі? Останнім часом багато чути про переваги такої моделі. Також стає все більш популярною, особливо серед лідерів програмного забезпечення для бізнесу. Просто

Чому польським підприємцям подобаються IT On-Premise системи? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Open Source CRM – чому це працює на польському ринку?

Системи CRM з відкритим кодом залишаються хітом на польському ринку. Підприємці охоче прагнуть до програмного забезпечення, яке можна адаптувати до їхніх потреб. Для багатьох із них Open Source CRM є

Open Source CRM – чому це працює на польському ринку? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
low code no code

Low-code/no-code. Це майбутнє програмного забезпечення для бізнесу?

Коли я чую про інший ІТ-тренд, я намагаюся бути налаштованим скептично. Спочатку я читаю, перевіряю інформацію, а потім виношу будь-які судження. Але найбільше – головне очікування. Я багато чого зрозумів

Low-code/no-code. Це майбутнє програмного забезпечення для бізнесу? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

CRM система для громадських організацій – на що звернути увагу?

НУО відрізняються від інших компаній. Тому система CRM для НУО теж має бути іншою. Однак програмне забезпечення CRM для фонду чи іншої організації є правильним рішенням. Це дуже зручно для

CRM система для громадських організацій – на що звернути увагу? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
szkolenia crm online zdalne w siedzibie klienta

Дистанційне навчання? Як це виглядає з eVolpe?

Nowa rzeczywistość społeczno-gospodarcza trochę to na nas wymusiła. Jeszcze intensywniej niż przewidywano, biznes robi się teraz w Internecie. Nie omija to rzecz jasna firm konsultingowych takich jak eVolpe. Całkiem niedawno dzieliłam się z Wami informacjami na temat

Дистанційне навчання? Як це виглядає з eVolpe? Czytaj więcej »

Magdalena Ziębińska
systemy crm open source

Системи з відкритим кодом і GDPR – твій спосіб захистити особисті дані

25 травня 2018 року відбудуться серйозні зміни у сфері захисту даних для суб’єктів адміністрування та обробки персональної інформації. Саме в цей день набуває чинності Загальний регламент ЄС про захист даних.

Системи з відкритим кодом і GDPR – твій спосіб захистити особисті дані Czytaj więcej »

Anna Łakoma
go live crm zapewnij sukces projketu przed wydaniem systemu na produkcję

GO LIVE CRM: 8 кроків до успішного запуску системи

Na sukces wdrożenia systemu CRM w organizacji wpływ ma przynajmniej kilka czynników. Warto je dobrze rozeznać, żeby zapewnić sprawne przejście przez poszczególne etapy. Przyjęcie filozofii Customer Relationship Management, a w konsekwencji także implementacja systemu tej klasy, pomogą uczynić ze sprzedawców

GO LIVE CRM: 8 кроків до успішного запуску системи Czytaj więcej »

Magdalena Ziębińska
cytaty biznesowe

12 цитат про бізнес, які варто запам’ятати

У бізнесі ми любимо повторювати привабливі цитати. Особливо людей, які досягли успіху у своїй сфері. Можливо, ти можеш процитувати деякі заяви Стіва Джобса, Джеффа Безоса чи Білла Гейтса. У цій

12 цитат про бізнес, які варто запам’ятати Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
zalety scrum

Переваги співпраці в Scrum. Розробка програмного забезпечення для гнучких організацій

На написання цієї статті мене надихнула реальна історія. Деякий час тому я спілкувався з клієнтом про правила подальшої співпраці. Швидко знайшли спільну мову. Петро (назвемо його так) проявив велике розуміння

Переваги співпраці в Scrum. Розробка програмного забезпечення для гнучких організацій Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

«CRM-ліцензії» – платити чи шукати альтернативу?

«Ліцензії CRM» часто є суперечливою темою. Не всі погоджуються за них платити. Особливо, якщо кількість співробітників, яким повинен бути наданий доступ, перевищує певну стелю … Це досить шокуюче, але плата

«CRM-ліцензії» – платити чи шукати альтернативу? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
jak wybrać system crm żeby handlowcy go polubili

Як вибрати CRM систему, щоб вона подобалася продавцям?

Коли продавцям не подобається їхня система CRM… Давай будемо чесними – продавці часто не люблять CRM і ставляться до неї як до необхідного зла. Вони вважають, що це інструмент для

Як вибрати CRM систему, щоб вона подобалася продавцям? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Післяпродажне обслуговування: як зацікавити клієнта після завершення операції?

Команда продажів успішно завершила операцію, а ти відкриваєш шампанське в компанії? Вітаю. Однак на цьому розмови не закінчуються. Тепер починається післяпродажне обслуговування. Тут на допомогу приходить команда обслуговування клієнтів. Твоя

Післяпродажне обслуговування: як зацікавити клієнта після завершення операції? Czytaj więcej »

Janusz Sobczak
sales force automation vs marketing automation

Автоматизація продажів проти автоматизації маркетингу: відмінності та подібності, про які варто знати

Sales Force Automation і Marketing Automation призначені для полегшення роботи продавців і маркетологів. Вони пропонують дещо інший діапазон функцій, але служать одній меті: залученню клієнтів. У сьогоднішній статті я описую

Автоматизація продажів проти автоматизації маркетингу: відмінності та подібності, про які варто знати Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
no code low code wariacje

Чи є низький код і відсутність коду лише варіаціями на одну тему?

Незважаючи на те, що низький код і відсутність коду співіснують (іноді навіть на одній платформі), це два окремі підходи, призначені для різних типів користувачів. Через те, що вони часто співвідносяться,

Чи є низький код і відсутність коду лише варіаціями на одну тему? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
proaktywne wiadomości do klientów

Проактивний обмін повідомленнями – як компанії можуть ним скористатися?

Ти отримуєш електронні листи з пропозиціями повернутися до кошика? Якщо у тебе немає хороших асоціацій, це означає, що ти не зустрічаєш людей, які добре це роблять. Повір, є способи, щоб

Проактивний обмін повідомленнями – як компанії можуть ним скористатися? Czytaj więcej »

Janusz Sobczak
Прокрутка до верху