Чому польським підприємцям подобаються IT On-Premise системи?

Ти, мабуть, був на презентації ІТ-системи, розміщеної в хмарі? Останнім часом багато чути про переваги такої моделі. Також стає все більш популярною, особливо серед лідерів програмного забезпечення для бізнесу. Просто […]

Чому польським підприємцям подобаються IT On-Premise системи? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Open Source CRM – чому це працює на польському ринку?

Системи CRM з відкритим кодом залишаються хітом на польському ринку. Підприємці охоче прагнуть до програмного забезпечення, яке можна адаптувати до їхніх потреб. Для багатьох із них Open Source CRM є

Open Source CRM – чому це працює на польському ринку? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
low code no code

Low-code/no-code. Це майбутнє програмного забезпечення для бізнесу?

Коли я чую про інший ІТ-тренд, я намагаюся бути налаштованим скептично. Спочатку я читаю, перевіряю інформацію, а потім виношу будь-які судження. Але найбільше – головне очікування. Я багато чого зрозумів

Low-code/no-code. Це майбутнє програмного забезпечення для бізнесу? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

CRM система для громадських організацій – на що звернути увагу?

НУО відрізняються від інших компаній. Тому система CRM для НУО теж має бути іншою. Однак програмне забезпечення CRM для фонду чи іншої організації є правильним рішенням. Це дуже зручно для

CRM система для громадських організацій – на що звернути увагу? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
systemy crm open source

Системи з відкритим кодом і GDPR – твій спосіб захистити особисті дані

25 травня 2018 року відбудуться серйозні зміни у сфері захисту даних для суб’єктів адміністрування та обробки персональної інформації. Саме в цей день набуває чинності Загальний регламент ЄС про захист даних.

Системи з відкритим кодом і GDPR – твій спосіб захистити особисті дані Czytaj więcej »

Anna Łakoma
go live crm zapewnij sukces projketu przed wydaniem systemu na produkcję

GO LIVE CRM: 8 кроків до успішного запуску системи

Na sukces wdrożenia systemu CRM w organizacji wpływ ma przynajmniej kilka czynników. Warto je dobrze rozeznać, żeby zapewnić sprawne przejście przez poszczególne etapy. Przyjęcie filozofii Customer Relationship Management, a w konsekwencji także implementacja systemu tej klasy, pomogą uczynić ze sprzedawców

GO LIVE CRM: 8 кроків до успішного запуску системи Czytaj więcej »

Magdalena Ziębińska
cytaty biznesowe

12 цитат про бізнес, які варто запам’ятати

У бізнесі ми любимо повторювати привабливі цитати. Особливо людей, які досягли успіху у своїй сфері. Можливо, ти можеш процитувати деякі заяви Стіва Джобса, Джеффа Безоса чи Білла Гейтса. У цій

12 цитат про бізнес, які варто запам’ятати Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

«CRM-ліцензії» – платити чи шукати альтернативу?

«Ліцензії CRM» часто є суперечливою темою. Не всі погоджуються за них платити. Особливо, якщо кількість співробітників, яким повинен бути наданий доступ, перевищує певну стелю … Це досить шокуюче, але плата

«CRM-ліцензії» – платити чи шукати альтернативу? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
jak wybrać system crm żeby handlowcy go polubili

Як вибрати CRM систему, щоб вона подобалася продавцям?

Коли продавцям не подобається їхня система CRM… Давай будемо чесними – продавці часто не люблять CRM і ставляться до неї як до необхідного зла. Вони вважають, що це інструмент для

Як вибрати CRM систему, щоб вона подобалася продавцям? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Післяпродажне обслуговування: як зацікавити клієнта після завершення операції?

Команда продажів успішно завершила операцію, а ти відкриваєш шампанське в компанії? Вітаю. Однак на цьому розмови не закінчуються. Тепер починається післяпродажне обслуговування. Тут на допомогу приходить команда обслуговування клієнтів. Твоя

Післяпродажне обслуговування: як зацікавити клієнта після завершення операції? Czytaj więcej »

Janusz Sobczak
sales force automation vs marketing automation

Автоматизація продажів проти автоматизації маркетингу: відмінності та подібності, про які варто знати

Sales Force Automation і Marketing Automation призначені для полегшення роботи продавців і маркетологів. Вони пропонують дещо інший діапазон функцій, але служать одній меті: залученню клієнтів. У сьогоднішній статті я описую

Автоматизація продажів проти автоматизації маркетингу: відмінності та подібності, про які варто знати Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
no code low code wariacje

Чи є низький код і відсутність коду лише варіаціями на одну тему?

Незважаючи на те, що низький код і відсутність коду співіснують (іноді навіть на одній платформі), це два окремі підходи, призначені для різних типів користувачів. Через те, що вони часто співвідносяться,

Чи є низький код і відсутність коду лише варіаціями на одну тему? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
proaktywne wiadomości do klientów

Проактивний обмін повідомленнями – як компанії можуть ним скористатися?

Ти отримуєш електронні листи з пропозиціями повернутися до кошика? Якщо у тебе немає хороших асоціацій, це означає, що ти не зустрічаєш людей, які добре це роблять. Повір, є способи, щоб

Проактивний обмін повідомленнями – як компанії можуть ним скористатися? Czytaj więcej »

Janusz Sobczak
no code pozbawi pracy programistów

Чи система no-code не позбавить програмістів роботи ?

Разом із зростанням популярності безкодових рішень зростає багато невизначеностей, міфів і применшень. Одна з них полягає в тому, що відсутність коду позбавить програмістів роботи… Технологія з низьким кодом/без коду відома

Чи система no-code не позбавить програмістів роботи ? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Zendesk став переможцем щорічної премії G2! Звіт про результати

Вітаємо Zendesk! Система була оцінена в річному звіті найбільшими критиками, яких ти можеш зустріти… нашими власними клієнтами. У звіті G2 «2023 Best Software Awards» класифікуються продукти та постачальники на основі

Zendesk став переможцем щорічної премії G2! Звіт про результати Czytaj więcej »

Janusz Sobczak
statystyki o customer experience

18 Статистика клієнтського досвіду, яку ти повинен знати

Дослідження, проведене Zendesk, чітко показує, що клієнти приділяють все більше уваги Клієнтському Досвіду. Понад 50% з них готові піти в конкурентну боротьбу, якщо їх розчарує якість обслуговування. У сьогоднішній статті

18 Статистика клієнтського досвіду, яку ти повинен знати Czytaj więcej »

Janusz Sobczak

eVolpe і Creatio разом на IDC CIO Summit 2023

Світова економіка переживає кризу, і організаціям, які не адаптуються до нової реальності, ще довго доведеться стикатися з її наслідками. Одним із основних завдань управлінського персоналу підприємств є розробка стратегії виходу

eVolpe і Creatio разом на IDC CIO Summit 2023 Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

CRM/CX система, спосіб збільшити доходи під час кризи

Єдина константа в бізнесі – це зміни. Власне, не тільки в бізнесі… Країни світу борються з інфляцією та зростанням вартості життя, а ринок праці демонструє ознаки охолодження. Однак проблеми різних

CRM/CX система, спосіб збільшити доходи під час кризи Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Як виміряти клієнтський досвід? 3 метрики, на які варто звернути увагу в CRM

Погляди всього ділового світу тепер звернені до Customer Experience. Оцінка клієнтського досвіду та можлива оптимізація в цій сфері важливі як ніколи. Звіт про Zendesk «Тенденції досвіду клієнтів» показали, що 75

Як виміряти клієнтський досвід? 3 метрики, на які варто звернути увагу в CRM Czytaj więcej »

Janusz Sobczak

3 види CRM систем і як вибрати найкращу для свого бізнесу

Що таке CRM система, ти напевно вже знаєш. Важко не помітити інформацію про його благотворний вплив на бізнес, який ведеться звідусіль. Такий сучасний інструмент управління взаємовідносинами з клієнтами полегшує роботу

3 види CRM систем і як вибрати найкращу для свого бізнесу Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
Прокрутка до верху