Когнітивні помилки – як їх уникнути під час впровадження?

У попередній статті я познайомив тебе із тим, що таке когнітивні помилки та як їх розпізнати. У цьому тексті я хочу показати, як ефекти можуть вплинути на комунікацію та розуміння

Когнітивні помилки – як їх уникнути під час впровадження? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Когнітивні помилки у відносинах з клієнтом

Термін когнітивне упередження, безумовно, дещо тобі говорить. Доповнення до себе, посилання на експертів, які насправді не є експертами, або цитування подій, які підтверджують твої прогнози. Ми легко впадаємо в монотонне

Когнітивні помилки у відносинах з клієнтом Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Впровадження CRM системи – перспектива Твого співробітника

Є багато аспектів, про які тобі потрібно подумати перед впровадженням ІТ-системи. Починаючи від того, якою має бути система, де її розмістити, закінчуючи тим, які функції вона має містити. Найважливіші аспекти,

Впровадження CRM системи – перспектива Твого співробітника Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Системи, які допоможуть тобі з клієнтським досвідом

Немає сумніву, що клієнтський досвід є одним із найважливіших аспектів відносин із клієнтами. Дослідження показують, що 45,9% бізнесменів-професіоналів вважають клієнтський досвід своїм головним пріоритетом протягом наступних п’яти років. Порівняно з

Системи, які допоможуть тобі з клієнтським досвідом Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
platfroma low code creatio gartner forrester research

Функції в CRM системах державних установ

Існує багато типів державних установ. Університети, державні установи, школи, державні компанії. Кожен з них має свої правила і може мати різні потреби. Якими б різними не були ці об’єкти, усі

Функції в CRM системах державних установ Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

CRM-система для невеликої компанії – як зробити правильно і не збанкрутувати?

CRM-система для невеликої компанії повинна відповідати потребам молодого бізнесу. Проста, інтуїтивно зрозуміла програма, яка швидко впроваджується і запускається практично відразу. Програмне забезпечення, яке відповідає основним функціям, таким як: зберігання інформації

CRM-система для невеликої компанії – як зробити правильно і не збанкрутувати? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

CRM система для фінансів – на що звернути увагу?

Галузь фінансів і страхування характеризується специфічними правовими нормами, обмеженнями та обмеженнями. Щоб легко зустрітися з ними, варто обзавестися CRM-системою для фінансової галузі. Порядок в документації, даних та інформації, безсумнівно, є

CRM система для фінансів – на що звернути увагу? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Які функції повинна виконувати CRM-система для харчової промисловості?

CRM-система є великою підмогою для харчової промисловості. Крім організації клієнтської бази, ти отримуєш робочий інструмент, необхідний для управління процесами продажів, робочим часом і документами. Широкі функції, які здебільшого автоматизовані, такі

Які функції повинна виконувати CRM-система для харчової промисловості? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

CRM система для електронної комерції?

Система CRM зазвичай пов’язана з великими корпораціями, які обробляють великі транзакції. Рідко, думаючи про систему, яка підтримує складні рішення, приходить на думку середня чи мала компанія. Однак CRM розвивається, як

CRM система для електронної комерції? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Якими функціями повинна володіти CRM-система ІТ-компанії?

ІТ-індустрія має багато унікальних потреб, коли справа доходить до роботи інструментів, які допомагають у певному бізнесі. CRM для ІТ-компанії має підтримувати продаж і обробку індивідуальних замовлень, щоб полегшити роботу всіх

Якими функціями повинна володіти CRM-система ІТ-компанії? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Чому система CRM корисна для продавців?

З самого початку CRM-система була пов’язана з відділом продажів. І це нікого не дивує, адже програмне забезпечення створено для систематизації даних клієнтів. CRM-система для продажів – правильне рішення. Системи CRM

Чому система CRM корисна для продавців? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Як розрахунок ROI може вплинути на рішення щодо впровадження

Для більшості найскладнішим рішенням щодо системи CRM може бути, який інструмент використовувати. Такий підхід не дивний, оскільки точні фінансові дані є ключовим елементом у прийнятті стратегічних бізнес-рішень. Перш ніж вирішити,

Як розрахунок ROI може вплинути на рішення щодо впровадження Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

CRM для сфери послуг – які функції вона повинна виконувати?

Система CRM також є корисним інструментом для сфери послуг. Завдяки вбудованим функціям зможеш ефективно вести відносини зі своїми клієнтами. Складеш відповідну пропозицію та запропонуєш комплексне обслуговування на кожному етапі. Ти

CRM для сфери послуг – які функції вона повинна виконувати? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

CRM система для стартапу – як вибрати правильний інструмент?

Робота в стартапі може бути дещо хаотичною. Коли ваше повсякденне життя пов’язане з жонглюванням завданнями та відсутністю певного робочого часу, це часто призводить до безладу в документах і даних. Управління

CRM система для стартапу – як вибрати правильний інструмент? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Котру з систем CRM вибрати? Знайди правильне програмне забезпечення для свого бізнесу

Вибір CRM-системи – справа непроста. Особливо, якщо введеi пароль «система CRM» у своєму браузері, і ти знайдеш багато рішень, про які ти ніколи не чув. Як це організувати? З чого

Котру з систем CRM вибрати? Знайди правильне програмне забезпечення для свого бізнесу Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Переваги впровадження CRM системи – перевір, що ти отримаєш!

Впровадження CRM-системи пов’язане з новими можливостями та перевагами. Це ефективний інструмент, який допоможе тобі упорядкувати багато даних, якими володіє твоя компанія. Відділ продажів або маркетингу обов’язково оцінить впровадження такого програмного

Переваги впровадження CRM системи – перевір, що ти отримаєш! Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Які функції повинна мати система CRM для промисловості?

Робота в обробній промисловості дуже вимоглива. Для людей і програмного забезпечення. Щоб задовольнити потреби співробітників, CRM-система для виробничої промисловості повинна бути комплексно доопрацьована. Будь-яке програмне забезпечення можна доповнити необхідними функціями.

Які функції повинна мати система CRM для промисловості? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

4 причини, чому мобільний додаток CRM – це інструмент для тебе

Все більше людей, відповідальних за продажі, працюють на місцях або віддалено. І це нікого не дивує. Після пандемії та в умовах дедалі швидшої зміни методів продажів торгові представники повинні бути

4 причини, чому мобільний додаток CRM – це інструмент для тебе Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Чи корисні ІТ-системи людям із маркетингу?

Важливу для компанії інформацію отримує не тільки відділ продажів. Дані в маркетингу – це сила. Використовуючи їх з розумом, ти підвищиш потенціал свого бізнесу і залучиш багато цінних і цікавих

Чи корисні ІТ-системи людям із маркетингу? Czytaj więcej »

Kamil Ograbisz
Прокрутка до верху