CRM система для корпорацій – на що звернути увагу?

Керувати великою компанією дуже складно. Треба об’єднати декілька, а то й десяток процесів, щоб усе працювало як слід. Продажі, маркетинг, обслуговування клієнтів. Упорядкувати знання про партнерів, з якими ти працюєш, […]

CRM система для корпорацій – на що звернути увагу? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
analityka crm

CRM аналітика – як підтримувати високу якість даних у CRM системі?

Доповнення системи CRM. Нудьга. Трейдери не люблять цього робити. І ти кажеш їм, що треба. Для чого? Мабуть, мені краще спілкуватися з клієнтами, а не сидіти та стукати по клавіатурі?

CRM аналітика – як підтримувати високу якість даних у CRM системі? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

CRM система для B2B – на що звернути увагу?

Ринок CRM-технологій величезний. Згідно з дослідженнями, витрати компаній на CRM-системи цього року перевищать 40 мільярдів доларів. Загалом, це ні для кого не повинно бути сюрпризом, оскільки згідно з даними Nucleus

CRM система для B2B – на що звернути увагу? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
crm a home office

CRM a Home Office. 4 заповіді для роботи вдома та в CRM системі

Після кількох років дистанційної роботи ми вже звикли. Тому інструменти для організації роботи поза офісом все ще потрібні. Можливість виконувати повсякденні завдання в системі дистанційної роботи – це комфорт, від

CRM a Home Office. 4 заповіді для роботи вдома та в CRM системі Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
cloud czy onpremise

Хмара чи локально? Як вирішити цю дилему?

Місце встановлення системи – тема, яку іноді забувають, але яка може визначити успіх всього проекту. Тому що ти платиш за хостинг і за обслуговування власних серверів … ти теж повинен

Хмара чи локально? Як вирішити цю дилему? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
zalety mvp

Переваги підходу MVP — я розшифровую жаргон компанії програмного забезпечення, на якому ти говориш

Не здивуюся, якщо абревіатура MVP у тебе асоціюється насамперед зі світом спорту. Сам я донедавна поєднував це лише з турнірами, в кінці яких обирається найцінніший гравець. В останньому фіналі Ліги

Переваги підходу MVP — я розшифровую жаргон компанії програмного забезпечення, на якому ти говориш Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
wdrożenie czy wytworzenie systemu od zera

Впровадження чи створення системи з нуля? Яким шляхом піти на благо бізнесу?

Тема заплутана. Але я спробую розповісти. Відразу поясню – єдиного правильного шляху не існує. Обидва варіанти хороші. Все залежить від специфіки твого бізнесу, індивідуальних потреб і портфеля продуктів, представлених на

Впровадження чи створення системи з нуля? Яким шляхом піти на благо бізнесу? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
gwiazda rynku crm

Висхідна зірка ринку CRM у Польщі

Може здатися, що ринок CRM-систем вже насичений. Що новим гравцям тут немає місця, тому що конкуренція настільки численна і сильна, що конкурувати з нею вже нікому не окупиться. Тим часом

Висхідна зірка ринку CRM у Польщі Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
crm made in poland

CRM made in Poland – чому краще скористатися послугами польської компанії-впроваджувача?

CRM-системи на заході (в основному в США) почали з’являтися в 1980-х роках. XX ст. Вони виникли через необхідність організації даних в ІТ-системах. Папок і паперових архівів більше не вистачало і

CRM made in Poland – чому краще скористатися послугами польської компанії-впроваджувача? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
elastyczny system it

Гнучка IT-система – адже ти не знаєш, що на тебе чекає в майбутньому [Przypowieść o “czarnym łabędziu”]

Реальність останнім часом дивує. Одна за одною на нас впливають ситуації, які «перевертають» існуючі припущення. Це як нагромадження «чорних лебедів» із книги Нассіма Ніколаса Талеба. Відповідно до теорії автора: “іноді

Гнучка IT-система – адже ти не знаєш, що на тебе чекає в майбутньому [Przypowieść o “czarnym łabędziu”] Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
najlepszy system crm

Найкраща CRM система 2022 року. Що вибрати, щоб не пошкодувати?

Закінчуємо до середини року. У сфері управління взаємовідносинами з клієнтами вже було вручено багато нагород і відзнак. Ми також можемо розповісти, що нового своїм клієнтам запропонували виробники систем автоматизації продажів.

Найкраща CRM система 2022 року. Що вибрати, щоб не пошкодувати? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
customer-centric

Як впізнати компанію, орієнтовану на клієнта?

У своїй роботі я багато спілкуюся з підприємцями про специфіку їхнього бізнесу. Дуже часто зустрічаю твердження, що їхня компанія клієнтоорієнтована. Або принаймні, що вони хотіли б реалізувати таку стратегію. Як

Як впізнати компанію, орієнтовану на клієнта? Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz
serwis i rozwój systemu it blog post background picture

Обслуговування та розробка ІТ-систем – як це виглядає на практиці?

Твоя система вже готова. Ти успішно використовуєш його протягом кількох тижнів. Все працює «як треба», і ти починаєш бачити, що ще можна покращити. Автоматизація базової діяльності настільки полегшила роботу команди,

Обслуговування та розробка ІТ-систем – як це виглядає на практиці? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Як уникнути невдалого впровадження CRM системи? [Przykłady]

Пам’ятаєш телефони BlackBerry? Був час, коли мобільні пристрої з QWERTY-клавіатурою були надзвичайно популярні. Поки одного дня вони не зникли з ринку. Ті, що збереглися – 4 січня 2022 року взагалі

Як уникнути невдалого впровадження CRM системи? [Przykłady] Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

CRM-консалтинг, або як отримати програмне забезпечення на замовлення?

Рішення придбати програмне забезпечення багато в чому залежить від довіри, яку nи заслужиш. CRM-консультант, послугами якого ти будеш користуватися, повинен спочатку тебе переконати. Також для самого продукту. Але я ризикну

CRM-консалтинг, або як отримати програмне забезпечення на замовлення? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Програмне забезпечення CRM – система, яка змінюється разом з тобою

Чи можеш ти уявити бізнес без CRM-системи? Збережи усе в електронній таблиці або традиційному календарі. Дивлячись на звички, можливо, ніхто з нас не знає, як би виглядало управління компанією без

Програмне забезпечення CRM – система, яка змінюється разом з тобою Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Переваги співпраці в Scrum. Розробка програмного забезпечення для гнучких організацій

На написання цієї статті мене надихнула реальна історія. Деякий час тому я спілкувався з клієнтом про правила подальшої співпраці. Швидко знайшли спільну мову. Петро (назвемо його так) проявив велике розуміння

Переваги співпраці в Scrum. Розробка програмного забезпечення для гнучких організацій Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
Прокрутка до верху