Хороші практики використання CRM системи

На нашому блозі ми неодноразово писали про різні етапи впровадження CRM на підприємстві. Щоб забезпечити найвищий рівень ROI (return on investment), тобто повернення інвестицій, необхідно також правильно попрактикуватися в роботі з […]

Хороші практики використання CRM системи Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

База знань CRM – інформація, яку можна отримати з системи

База знань CRM – 9 напрямків, які вдосконалює система CRM Зазвичай, коли я пояснюю нашим клієнтам, для чого потрібна система CRM, я обмежуюсь перекладом англійської абревіатури на польську мову. «Управління

База знань CRM – інформація, яку можна отримати з системи Czytaj więcej »

Magdalena Ziębińska

Платформа CX, адаптована до процесу закупівель у B2B

Ти був на презентації ІТ-системи, яка тривала 2 години? Я не кажу, що статтю, яку я пропоную, можна порівняти з цією … Однак вона стосується тих же питань і займе

Платформа CX, адаптована до процесу закупівель у B2B Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

CRM для продавців чи менеджерів?

Пора судити, хто гірший… Сьогодні я спробую відповісти на питання: «Для кого створюються CRM і хто має законне право скаржитися на їх працездатність?». Мені цікаво, чи погодишся ти зі мною.

CRM для продавців чи менеджерів? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

IT-система, яка тобі сподобається з першого входу

Короткий огляд для початку Чи був ти на презентації ІТ-системи, про яку тобі хтось казав, що її створено з думкою про користувача? Скільки разів ти вважаєш це маркетинговим ходом без

IT-система, яка тобі сподобається з першого входу Czytaj więcej »

Janusz Sobczak

Математика клієнтського досвіду

Задоволений клієнт, швидше за все, заплатить більше за свій улюблений продукт або послугу. Якщо ти подбаєш про його досвід, ти також скоротиш процес прийняття рішень під час наступних покупок. Легше

Математика клієнтського досвіду Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

6 (циклічних) етапів у процесі впровадження CRM системи

Ти готуєшся запровадити ІТ-систему у своїй компанії? Подивіться, що тебе чекає, як працює команда розробників і на якому етапі знадобиться твоя активна участь. Я зібрав його для тебе у 6

6 (циклічних) етапів у процесі впровадження CRM системи Czytaj więcej »

Bartosz Burzyński

10 кроків до втручання команди розробників

Маєш досвід реалізації проектів? Можливо, ти вже проводив дослідження на цю тему? А може, ти просто зрозумів, наскільки це складний процес? Це правда. Іноді це триває тижнями або навіть місяцями.

10 кроків до втручання команди розробників Czytaj więcej »

Bartosz Burzyński

9 рис хорошого Product Owner

Під час впровадження ІТ-системи будеш часто спілкуватися з командою розробників. Ось деякі функції, якими повинен володіти координатор проекту від імені вашої компанії – так званий Product Owner. Призначте потрібну людину,

9 рис хорошого Product Owner Czytaj więcej »

Bartosz Burzyński

7 питань, які варто поставити таким, як я

Нещодавно ми наводили 9 напрямків, про які обов’язково запитає консультант компанії-реалізатора. Однак ти не повинен залишатися в боргу перед таким. Також варто прояснити кілька питань … Мацей Янкевич у своїй

7 питань, які варто поставити таким, як я Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

9 питань, до яких потрібно підготуватися, перш ніж зателефонувати мені

Давно мене тут не було. Я радий повернутися, щоб підняти тему, дуже тісно пов’язану з тим, чому я зник. На жаль, я не приїжджаю сюди після екзотичної відпустки. Останнім часом

9 питань, до яких потрібно підготуватися, перш ніж зателефонувати мені Czytaj więcej »

Maciej Jankiewicz

Що робити з «успадкованою» CRM-системою?

Dość często widuję w Internecie oferty pracy na stanowisku Specjalista ds. CRM. Zakładam, że to efekt wzrostu świadomości na temat korzyści płynących z posiadania tego typu oprogramowania. Skoro firmy poszukują takich rozwiązań, to wzrasta też popyt na specjalistów, którzy zajmą

Що робити з «успадкованою» CRM-системою? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

CRM для автомобільної промисловості. 5 кроків до управління продажами вантажівок

Як досягти успіху в продажі комерційного транспорту завдяки CRM-системі? Керуючи бізнесом, пов’язаним із розповсюдженням рішень для галузі TSL (транспортно-експедиторська логістика), ти, мабуть, намагаєшся не відставати від надзвичайно динамічного ринку, де

CRM для автомобільної промисловості. 5 кроків до управління продажами вантажівок Czytaj więcej »

Janusz Sobczak

NPS. Одиниця, якою вимірюється досвід клієнтів

Co najbardziej interesuje sprzedawcę? Target, potrzeby klienta, z którym negocjuje umowę, dzwoniący telefon? Wszystkie te rzeczy są bardzo istotne dla Twojego biznesu. Koncentracja tylko na nich świadczy jednak o dość krótkowzrocznym planowaniu. Jeżeli zależy Ci na długotrwałych relacjach z klientami – sugeruję

NPS. Одиниця, якою вимірюється досвід клієнтів Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Чого компанії не роблять, а що їм слід робити?

Sytuacja jest – oględnie mówiąc – „niewesoła”. Trwa pandemia COVID-19. Nie będę przytaczał statystyk, bo te zmieniają się bardzo szybko, a zależy mi na uniwersalności tego artykułu. Zresztą, bardzo prawdopodobne, że samodzielnie na bieżąco śledzisz, co dzieje się w Polsce

Чого компанії не роблять, а що їм слід робити? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Позмінне управління

Чотири роки працюю в eVolpe над впровадженням CRM систем. За цей час я бачив багато різних підходів до такого починання. Сьогодні я хотів би підняти тему з точки зору підготовки

Позмінне управління Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

5 етапів після впровадження CRM системи, до яких потрібно підготуватися

Я вирішив, що варто повторити тему, яку я підняв в останній eVolpe e-Book. Можливо, цей маленький приклад – спонукає завантажити весь матеріал. Я залишу відповідну форму внизу. Багато говорять про

5 етапів після впровадження CRM системи, до яких потрібно підготуватися Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Ти клієнт eVolpe?

Цікаво, хто ти, що сюди привабило, ти мій майбутній чи поточний клієнт? Щиро сподіваюся, що незабаром у нас буде можливість поспілкуватися «вживу». Для цього я залишу контактну форму нижче. Подивимося,

Ти клієнт eVolpe? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Звіт Gartner 2020. Яку CRM вибрати?

Ти порівнюєш системи CRM? Врятуй себе від проблем. Велика спеціалізована дослідницька організація щойно зробила це за вас. А результати їхньої роботи доступні в Інтернеті. Магічний квадрант Gartner 2020, оскільки саме

Звіт Gartner 2020. Яку CRM вибрати? Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk

Звіт eVolpe: COVID-19 і ринок CRM-систем у Польщі

Звіт eVolpe на основі опитування “CRM Generator”. Протягом тривалого часу ми планували розробити та оприлюднити дані, зібрані в опитуванні «CRM Generator», доступному на сайті eVolpe. Від початку його існування ми

Звіт eVolpe: COVID-19 і ринок CRM-систем у Польщі Czytaj więcej »

Sławomir Wnuk
Прокрутка до верху